Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com

Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com (http://www.camaro5.com/forums/index.php)
-   Camaro Price | Ordering | Tracking | Dealers Discussions (http://www.camaro5.com/forums/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Anyone know of a dealer in the SouthEast with a Silver or Cyber Gray 2SS RS in stock? (http://www.camaro5.com/forums/showthread.php?t=28572)

DCJ 06-20-2009 10:24 PM

Anyone know of a dealer in the SouthEast with a Silver or Cyber Gray 2SS RS in stock?
 
Does anyone know of a dealer within the SouthEast area within a few hundred miles of Mississippi with a Silver Ice or Cyber Gray 2SS RS Package in stock with no sunroof selling at sticker. Maybe in Alabama, Georgia, Tennesee, Texas, Florida, Louisanna to name a few. Those states would be within driving distance for me. I am scheduled to have a allocated order for one next week but would love to find one that a Dealer has gotten in or someone backed out on. Thanks for any help or recommended dealers. :)

For example, I have found a 2SS Inferno Orange here locally that I have considered but really would like to get the Silver or Cyber Gray. Just thought I would give this a shot since they are starting to arrive at dealers a little more frequently it seems.

Thanks,

Don
Madison, Mississippi

RJT-Maro 06-21-2009 12:47 AM

ok i will help you out!!

i found 2! both are at the same dealership!


ok the first one is Silver Ice Metallic 2SS/RS the link is below:
http://wwww23.chevrolet.com/tools/wi...locresults_rat


ok the second one is a Cyber Gray Metallic 2SS/RS the link is below:
http://wwww23.chevrolet.com/tools/wi...locresults_rat


the only thing is the both have a sunroof??:iono: but they are located in Jackson MS. these links take you to the window sticker for them and it tells you the dealers phone number and you can call them!!! hope this helps!!!!:thumbup:

DCJ 06-21-2009 01:09 AM

Quote:

Originally Posted by RJT-Maro (Post 605065)
ok i will help you out!!

i found 2! both are at the same dealership!


ok the first one is Silver Ice Metallic 2SS/RS the link is below:
http://wwww23.chevrolet.com/tools/wi...locresults_rat


ok the second one is a Cyber Gray Metallic 2SS/RS the link is below:
http://wwww23.chevrolet.com/tools/wi...locresults_rat


the only thing is the both have a sunroof??:iono: but they are located in Jackson MS. these links take you to the window sticker for them and it tells you the dealers phone number and you can call them!!! hope this helps!!!!:thumbup:

Thanks so much for the heads up and the help:) That is actually where I bought my 2LT RS from. They were great to deal with and they are who I am ordering my other from next week with their allocated slot. They had told me that those 2 were coming and gave me options on them. For some reason I like the reverse mo-hawk of the top without the sunroof. I think it is becasue I have gotten use to the one I have now. I may end up giving in when they get them in but really want one without the sunroof for some reason ;)

I was hoping I could locate a dealer around the South who had one before they put my order in next week :)

Don

RJT-Maro 06-21-2009 01:24 AM

ok well i will look some more how far would you mind driving for one in the south i think there are some in Alabama but i will look for you real quick and let you know:thumbup:

DCJ 06-21-2009 01:27 AM

Quote:

Originally Posted by RJT-Maro (Post 605135)
ok well i will look some more how far would you mind driving for one in the south i think there are some in Alabama but i will look for you real quick and let you know:thumbup:


Sweet! I don't mind at all driving to Alabama to buy it :) I am planning on trading in one of my other vehicles, so if I have to drive to Bama....that will give me some quality time in the Camaro on the way back to Mississippi :) I appreciate you checking!!!

Thanks,

Don

RJT-Maro 06-21-2009 01:34 AM

Quote:

Originally Posted by DCJ (Post 605145)
Sweet! I don't mind at all driving to Alabama to buy it :) I am planning on trading my one of my other vehicles in, so if I have to drive to Bama....that will give me some quality time in the Camaro on the way back to Mississippi :) I appreciate you checking!!!

Thanks,

Don

i found a Cyber Gray and relized it was Legacy Chevrolet in Columbus markup was 44,00!! so i will keep looking!!

DCJ 06-21-2009 01:43 AM

Quote:

Originally Posted by RJT-Maro (Post 605160)
i found a Cyber Gray and relized it was Legacy Chevrolet in Columbus markup was 44,00!! so i will keep looking!!

Man some of those dealers are nutz for marking up. I don't understand why they do it. There are so many honest dealers. They have to know that it will just sit there.....lol

Cool, yeah let me know if you don't miind if you happen to find one. I appreciate you looking. My wife and I come to Bama a good bit going over to Orange Beach for vacation.

Thanks again!!

Don

RJT-Maro 06-21-2009 01:47 AM

Quote:

Originally Posted by DCJ (Post 605180)
Man some of those dealers are nutz for marking up. I don't understand why they do it. There are so many honest dealers. They have to know that it will just sit there.....lol

Cool, yeah let me know if you don't miind if you happen to find one. I appreciate you looking. My wife and I come to Bama a good bit going over to Orange Beach for vacation.

Thanks again!!

Don


awesome Im going to Orange Beach 6/29!! ok I found one but yet again it has the sunroof but you can check it out! It's in Georgia??:iono: if you mind driving that far but heres the link:
http://wwww23.chevrolet.com/tools/wi...locresults_rat

RJT-Maro 06-21-2009 02:07 AM

ok this is going to have several links in it lol!! so here we go thees are all Silver Ice Metallic 2SS! and 2 Cyber Gray Metallic!!


Ok First one Cyber Gray Metallic: no sunroof but does have the RS package on it! link:
http://wwww23.chevrolet.com/tools/wi...locresults_rat

ok second one Cyber Gray Metallic: sunroof and RS package Link:
http://wwww23.chevrolet.com/tools/wi...locresults_rat

Third one Silver Ice Metallic: sunroof and RS package link:
http://wwww23.chevrolet.com/tools/wi...locresults_rat

And Last one Silver Ice Metallic: sunroof and No RS package link:
http://wwww23.chevrolet.com/tools/wi...locresults_rat



so you can check those out the last one is in Thomasville AL which isnt to far from you but no RS package!! so just check em out!! if you dont like any of those just let me know and i will look some more!!!!:thumbup::headbang::happyanim::popcorn:

DCJ 06-21-2009 02:12 AM

Quote:

Originally Posted by RJT-Maro (Post 605190)
awesome Im going to Orange Beach 6/29!! ok I found one but yet again it has the sunroof but you can check it out! It's in Georgia??:iono: if you mind driving that far but heres the link:
http://wwww23.chevrolet.com/tools/wi...locresults_rat

Dang sunroofs....lol I may just have to wait on the one that is going to be ordered for me next week. Hopefully a dealer or someone will see this post and let me know if there is one out there.

Yeah, we are hoping to get over to Orange Beach sometime in August :) I need a vaction soooo bad.

If you still happen to come across one without the sunroof, let me know :)

Thanks,

Don

RJT-Maro 06-21-2009 02:17 AM

Quote:

Originally Posted by DCJ (Post 605223)
Dang sunroofs....lol I may just have to wait on the one that is going to be ordered for me next week. Hopefully a dealer or someone will see this post and let me know if there is one out there.

Yeah, we are hoping to get over to Orange Beach sometime in August :) I need a vaction soooo bad.

If you still happen to come across one without the sunroof, let me know :)

Thanks,

Don

In my post before yours that has alot of links in it the first has no sunroof but its Cyber Gray???:iono:

But I will kept looking some more!!!!!

DCJ 06-21-2009 02:20 AM

Quote:

Originally Posted by RJT-Maro (Post 605229)
In my post before yours that has alot of links in it the first has no sunroof but its Cyber Gray???:iono:

But I will kept looking some more!!!!!

Oh, I did not see that. Let me check those out :) :thumbup:

DCJ 06-21-2009 02:27 AM

Quote:

Originally Posted by RJT-Maro (Post 605214)
ok this is going to have several links in it lol!! so here we go thees are all Silver Ice Metallic 2SS! and 2 Cyber Gray Metallic!!


Ok First one Cyber Gray Metallic: no sunroof but does have the RS package on it! link:
http://wwww23.chevrolet.com/tools/wi...locresults_rat

ok second one Cyber Gray Metallic: sunroof and RS package Link:
http://wwww23.chevrolet.com/tools/wi...locresults_rat

Third one Silver Ice Metallic: sunroof and RS package link:
http://wwww23.chevrolet.com/tools/wi...locresults_rat

And Last one Silver Ice Metallic: sunroof and No RS package link:
http://wwww23.chevrolet.com/tools/wi...locresults_rat



so you can check those out the last one is in Thomasville AL which isnt to far from you but no RS package!! so just check em out!! if you dont like any of those just let me know and i will look some more!!!!:thumbup::headbang::happyanim::popcorn:

Wow, that first one would have been perfect if it were an automatic and had the RS package....ugh

Ideally or what I will be ordering is the Silver Ice 2SS RS Polished Alum Wheels Automatic No sunroof with Black Interior. I think I would be happy with either Silver or Cyber Gray and was just hoping these exact specs were out there somewhere either at a dealer or on the way for their lot stock in the SouthEast. Hopefully something will pop up ;)

RJT-Maro 06-21-2009 02:28 AM

Quote:

Originally Posted by DCJ (Post 605233)
Oh, I did not see that. Let me check those out :) :thumbup:

yeah that first one is in Warner Robins GA which us about 435 miles from you or about 7 and a half hours!! that would be a good drive home in a Camaro lol :sm0::laughabove::headbang::thumbup:

RJT-Maro 06-21-2009 02:31 AM

Quote:

Originally Posted by DCJ (Post 605242)
Wow, that first one would have been perfect if it were an automatic and had the RS package....ugh

Ideally or what I will be ordering is the Silver Ice 2SS RS Polished Alum Wheels Automatic No sunroof with Black Interior. I think I would be happy with either Silver or Cyber Gray and was just hoping these exact specs were out there somewhere either at a dealer or on the way for their lot stock in the SouthEast. Hopefully something will pop up ;)

yeah it has the RS package on it you just have to scrool down to the bottom but it just has a manual!! lol :)

DCJ 06-21-2009 02:42 AM

Quote:

Originally Posted by RJT-Maro (Post 605250)
yeah it has the RS package on it you just have to scrool down to the bottom but it just has a manual!! lol :)

So close :) but looks like each one was one option off...lol Man I wish I liked the Sunroof and I would be in the business. The first dealer you told me about....the one I bought my 2LT from has both the Silver and Cyber coming with Vins already assigned but with Sunroofs. Maybe I should settle get it with a sunroof.

What are your thoughts on the roof. Did you consider one without or was it never a option. At first I wanted the sunroof but went ahead and got my 2LT and now realized I liked having no sunroof since the roof as a different design and the glass actually pops up instead sliding and staying hidden like my moonroof on my Yukon.

RJT-Maro 06-21-2009 02:47 AM

Quote:

Originally Posted by DCJ (Post 605265)
So close :) but looks like each one was one option off...lol Man I wish I liked the Sunroof and I would be in the business. The first dealer you told me about....the one I bought my 2LT from has both the Silver and Cyber coming with Vins already assigned but with Sunroofs. Maybe I should settle get it with a sunroof.

What are your thoughts on the roof. Did you consider one without or was it never a option. At first I wanted the sunroof but went ahead and got my 2LT and now realized I liked having no sunroof since the roof as a different design and the glass actually pops up instead sliding and staying hidden like my moonroof on my Yukon.


my thoughts are i like the sunroof i ordered mine with it!! I dont see why people are so worried about the reverse mowhawk the only time thats really gonna be important is if you take your car to the track (which most people dont do anyways) but its up to you i really like the sunroof because when you cruising down a busy street in town (espicially during the summer when itsa 100 degrees lol) or your crusing along the strip at the beach with all the windows down and the sunroof open it looks cool!!! but its your opinion on the roof i like it though!!! ;)

DCJ 06-21-2009 02:51 AM

Quote:

Originally Posted by RJT-Maro (Post 605277)
my thoughts are i like the sunroof i ordered mine with it!! I dont see why people are so worried about the reverse mowhawk the only time thats really gonna be important is if you take your car to the track (which most people dont do anyways) but its up to you i really like the sunroof because when you cruising down a busy street in town (espicially during the summer when itsa 100 degrees lol) or your crusing along the strip at the beach with all the windows down and the sunroof open it looks cool!!! but its your opinion on the roof i like it though!!! ;)

Tough one...maybe I should re-think this. They told me once they put my order in, it should take 6 to 8 weeks but I gotta think much longer than that. Hmmm...just not sure. I need to take a look at one with a sunroof. Maybe one with my exact specs will show up in the next few days a I don't mind the drive :rolleyes:

RJT-Maro 06-21-2009 02:53 AM

ok i will post a pic of one with a sunroof on a silver ice and see how you like it??

RJT-Maro 06-21-2009 03:07 AM

2 Attachment(s)
ok the first one is the sunroof closed and the second is hard to see but its open!!

DCJ 06-21-2009 12:30 PM

Quote:

Originally Posted by RJT-Maro (Post 605314)
ok the first one is the sunroof closed and the second is hard to see but its open!!

Great pics...thanks! Tough one as I could get the Sunroof in the model I want much sooner or I could wait it out and get it without the sunroof. Man I just can't decide ;)

RJT-Maro 06-21-2009 03:21 PM

Quote:

Originally Posted by DCJ (Post 605867)
Great pics...thanks! Tough one as I could get the Sunroof in the model I want much sooner or I could wait it out and get it without the sunroof. Man I just can't decide ;)

haha lol so your dealer has a Cyber Gray and Silver Ice 2SS/RS both coming in with the sunroof??? If I was you I would go ahead and get the Silver Ice from them i think you could live with the sunroof!!??:sm0:

so just tell me what you are gonna do cause if you are not gonna get that one i will look so more for you so just tell me!! but i think you would be happy with the sunroof and you dont have to wait 2-3 months for one but i think you should get that one that is coming in! just my thoughts!! :)

2010SSRS 06-21-2009 03:51 PM

go to cars.com and search..............


All times are GMT -5. The time now is 09:41 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.