Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com

Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com (http://www.camaro5.com/forums/index.php)
-   5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions (http://www.camaro5.com/forums/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Input required (http://www.camaro5.com/forums/showthread.php?t=303258)

Mcnasty2ss 06-21-2013 05:17 PM

Input required
 
Need some input, hit one my mirrors pulling out my tight driveway. Question is I got a quote for 75 bucks each and 100 for labor, sorry I'm a noob I'm posting from my shitty phone and want to know are prices fair and I'm getting 2 mirrors, thanks

Biscuitpie 06-21-2013 05:24 PM

Why would you buy 2? And the labor is easy.

jd10013 06-21-2013 05:26 PM

going to cost about another $50 to have painted. and generally speaking, they're not hard to change. but I've never changed one on a camaro.

Mcnasty2ss 06-21-2013 05:29 PM

I have a white camaro and I'm getting 2 black mirrors, kinda got a theme going on.
I heard it was easy but don't really wanna tinker with the door panel.

ChrisBlair 06-21-2013 05:29 PM

Make extra damn sure they paint it the right %^&*ing color

I had a mirror special ordered for a GM of mine two years ago. Car was in the GM shop for several things, one was the replacement mirror. The car was right there in the body shop.

They painted the mirror green.

My car was blue.

jd10013 06-21-2013 05:34 PM

Quote:

Originally Posted by Mcnasty2ss (Post 6698987)
I have a white camaro and I'm getting 2 black mirrors, kinda got a theme going on.
I heard it was easy but don't really wanna tinker with the door panel.


it's black plastic, not painted black. will probably look like ass unless you have it painted. unless you like the look of cheap plastic. if you take it to a shop, expect to pay about an hour labor.

Mcnasty2ss 06-21-2013 05:51 PM

I have one mirror in my hand and it looks nice, factory painted black. I'm paying 100 for labor for both mirrors. 75 for each mirror. Not happy about it but shit happens. Plus I think the black mirrors would look slick


All times are GMT -5. The time now is 02:33 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.