Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com
 
PFYC
Go Back   Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com > Search Forums

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.16 seconds.
Search: Posts Made By: jewel25
Forum: Off-topic Discussions 07-26-2014, 01:44 PM
Replies: 6,485
Views: 83,695
Posted By jewel25
http://img.tapatalk.com/d/14/07/27/eju2ebeb.jpg ...

http://img.tapatalk.com/d/14/07/27/eju2ebeb.jpg

105 degrees and the dog wants to sun
Forum: Off-topic Discussions 07-26-2014, 11:44 AM
Replies: 27,271
Views: 421,138
Posted By jewel25
http://img.tapatalk.com/d/14/07/27/rezyhysu.jpg ...

http://img.tapatalk.com/d/14/07/27/rezyhysu.jpg
http://img.tapatalk.com/d/14/07/27/4a2y9y4e.jpg
http://img.tapatalk.com/d/14/07/27/y5y3yje5.jpg
Forum: Off-topic Discussions 07-26-2014, 11:42 AM
Replies: 27,271
Views: 421,138
Posted By jewel25
Yeah she is a tough cookie. She cried and I told...

Yeah she is a tough cookie. She cried and I told her to suck it up. Also asked it she was okay several times and she said yes
Forum: Off-topic Discussions 07-26-2014, 11:23 AM
Replies: 27,271
Views: 421,138
Posted By jewel25
Also cracked her in the face with the car door....

Also cracked her in the face with the car door. Actually she ran into it. Said she wanted to see. Not sure what she wanted to see because I am sure she saw darkness when I hit her.
Forum: Off-topic Discussions 07-26-2014, 11:22 AM
Replies: 27,271
Views: 421,138
Posted By jewel25
The kid is funny. I asked her if she wanted to...

The kid is funny. I asked her if she wanted to watch something on tv and she said no you play racing I will play on the iPad. Awesome kid.
Forum: Off-topic Discussions 07-25-2014, 09:03 PM
Replies: 6,485
Views: 83,695
Posted By jewel25
I needed 5 years experience working in my field

I needed 5 years experience working in my field
Forum: Off-topic Discussions 07-25-2014, 05:37 PM
Replies: 27,271
Views: 421,138
Posted By jewel25
That it is not a snug fit and it droops :mad:

That it is not a snug fit and it droops :mad:
Forum: Off-topic Discussions 07-25-2014, 04:36 PM
Replies: 27,271
Views: 421,138
Posted By jewel25
I would do that. I am hearing lots of complaints...

I would do that. I am hearing lots of complaints about the pillar pod I want. Makes me a sad girlie girl. :brokenheart: :cry:
Forum: Off-topic Discussions 07-25-2014, 04:35 PM
Replies: 27,271
Views: 421,138
Posted By jewel25
:welcome: Beautiful color btw :wub:

:welcome:

Beautiful color btw :wub:
Forum: Off-topic Discussions 07-25-2014, 03:44 PM
Replies: 27,271
Views: 421,138
Posted By jewel25
He has internet access. He is just not posting...

He has internet access. He is just not posting on C5. Maybe he is having issues like Jason I do. We have to be on wifi or a wired computer to go C5 access.
Forum: Off-topic Discussions 07-25-2014, 01:46 PM
Replies: 6,485
Views: 83,695
Posted By jewel25
Application for school is complete. Now I have to...

Application for school is complete. Now I have to wait 2-3 weeks until I know if I got in. :yikes:
Forum: Off-topic Discussions 07-25-2014, 01:25 PM
Replies: 27,271
Views: 421,138
Posted By jewel25
meh, People don't need their money

meh, People don't need their money
Forum: Camaro Issues / Problems | Warranty Discussions | TSB and Recalls 07-25-2014, 12:45 PM
Replies: 9
Views: 536
Posted By jewel25
Did you bump the key with your knee? J/k j/k (I...

Did you bump the key with your knee? J/k j/k (I just had to make the joke)

Seriously, I hope you get it figured out soon. That would be driving me nuts.
Forum: Off-topic Discussions 07-25-2014, 11:11 AM
Replies: 27,271
Views: 421,138
Posted By jewel25
DO IT!!!!!!!!!!!!!!

DO IT!!!!!!!!!!!!!!
Forum: Off-topic Discussions 07-24-2014, 05:53 PM
Replies: 6,485
Views: 83,695
Posted By jewel25
of course it is pink. :lol: Hope she...

of course it is pink. :lol:

Hope she has a better attitude with you than she did with me this morning.
Forum: Camaro5 Fest Discussions 07-24-2014, 04:24 PM
Replies: 746
Views: 31,040
Posted By jewel25
Dude, that is a long time a ways :sad0147: ...

Dude, that is a long time a ways :sad0147:


And that would probably be a sucky Christmas Present for people who don't get the location they want.
Forum: Camaro5 Fest Discussions 07-24-2014, 11:14 AM
Replies: 746
Views: 31,040
Posted By jewel25
Just pick a city. We know not everyone is going...

Just pick a city. We know not everyone is going to be happy. :lol:



Just make sure the city is in the West-ish :bellyroll:
Forum: Off-topic Discussions 07-24-2014, 08:34 AM
Replies: 27,271
Views: 421,138
Posted By jewel25
Sounds amazing get that paper done so you can...

Sounds amazing get that paper done so you can relax
Forum: Off-topic Discussions 07-24-2014, 08:24 AM
Replies: 27,271
Views: 421,138
Posted By jewel25
Good morning. Hope you have a good day as well....

Good morning. Hope you have a good day as well. Mine was very shitty yesterday.
Forum: Off-topic Discussions 07-23-2014, 09:46 PM
Replies: 6,485
Views: 83,695
Posted By jewel25
Shitty day :pout:

Shitty day :pout:
Forum: Off-topic Discussions 07-23-2014, 04:32 PM
Replies: 27,271
Views: 421,138
Posted By jewel25
mine is :pound: This forum requires...

mine is :pound:


This forum requires that you wait 45 seconds between posts. Please try again in 8 seconds.


Why C5, Why? :frusty:
Forum: Off-topic Discussions 07-23-2014, 04:31 PM
Replies: 22
Views: 648
Posted By jewel25
She is a hit whenever we take her out and about. ...

She is a hit whenever we take her out and about.
Princess Maggie Supercharger is her full name :biggrin:
Forum: Off-topic Discussions 07-23-2014, 04:19 PM
Replies: 22
Views: 648
Posted By jewel25
Here's my little Maggie: ...

Here's my little Maggie:
http://img.tapatalk.com/d/14/04/10/ryza2asu.jpg
Forum: Off-topic Discussions 07-23-2014, 04:16 PM
Replies: 27,271
Views: 421,138
Posted By jewel25
j/k :pound:

j/k :pound:
Forum: Off-topic Discussions 07-23-2014, 04:11 PM
Replies: 27,271
Views: 421,138
Posted By jewel25
To pick up ladies :lol:

To pick up ladies :lol:
Forum: Off-topic Discussions 07-23-2014, 01:07 PM
Replies: 27,271
Views: 421,138
Posted By jewel25
Yeah it might be rough to do. I have so much...

Yeah it might be rough to do. I have so much going on around that time.

Susan visiting, SEMA, 1/2 marathon, parent's visiting, another semester of school, maybe your visit to SC, your...
Forum: Off-topic Discussions 07-23-2014, 12:42 PM
Replies: 27,271
Views: 421,138
Posted By jewel25
yeah probably no SEMA for us, which is fine by me...

yeah probably no SEMA for us, which is fine by me because I really don't have the time for it.
Forum: Off-topic Discussions 07-23-2014, 11:22 AM
Replies: 27,271
Views: 421,138
Posted By jewel25
Are you installing them right away?

Are you installing them right away?
Forum: Off-topic Discussions 07-23-2014, 10:10 AM
Replies: 27,271
Views: 421,138
Posted By jewel25
hello :wave: time for work

hello :wave: time for work
Forum: Off-topic Discussions 07-22-2014, 03:53 PM
Replies: 27,271
Views: 421,138
Posted By jewel25
see I don't remember you doing that.

see I don't remember you doing that.
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 10:15 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.