Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com
 
Anthony @ LG Motorsports
Go Back   Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com > Search Forums

Showing results 1 to 30 of 269
Search took 0.06 seconds.
Search: Posts Made By: Rounki
Forum: Local Marketplace 02-04-2013, 01:55 PM
Replies: 0
Views: 255
Posted By Rounki
2010 20" MS wheels with TPMS Austin, TX

Selling my 20" MS wheels with original TPMS. Tires are mounted on them but really have no life. Wheels were plasti dipped over a year ago and the coating is showing wear but underneath, wheels are...
Forum: Exterior Parts & Accessories 05-29-2012, 10:18 PM
Replies: 9
Views: 1,355
Posted By Rounki
bump

bump
Forum: Local Marketplace 05-29-2012, 05:46 PM
Replies: 3
Views: 607
Posted By Rounki
If there aren't any takers locally, maybe.

If there aren't any takers locally, maybe.
Forum: Local Marketplace 05-25-2012, 06:53 PM
Replies: 3
Views: 607
Posted By Rounki
bump*

bump*
Forum: Exterior Parts & Accessories 05-25-2012, 10:49 AM
Replies: 9
Views: 1,355
Posted By Rounki
bump*

bump*
Forum: Local Marketplace 05-21-2012, 07:55 PM
Replies: 3
Views: 607
Posted By Rounki
FS: NLP spoiler

Never mounted, never painted. Comes with all included hardware. Local pick up - $300 (firm)
Austin, TX
Forum: Exterior Parts & Accessories 05-21-2012, 07:39 PM
Replies: 9
Views: 1,355
Posted By Rounki
NLP Spoiler for sale, never painted or mounted

I'm selling a never painted, never mounted NLP spoiler. All provided hardware included.

$300 (firm) local pick up. Austin, TX.
Forum: Forced Induction 05-07-2012, 06:38 PM
Replies: 8
Views: 462
Posted By Rounki
Price shipped to 78753

Price shipped to 78753
Forum: USA - Texas 06-22-2011, 06:52 PM
Replies: 24
Views: 1,193
Posted By Rounki
That sucks! I just recently had it happen to me...

That sucks! I just recently had it happen to me but while driving. A car driving the opposite direction threw it and hit my drivers side mirror. It had enough velocity to put a circular webbing...
Forum: USA - Texas 06-14-2011, 03:23 PM
Replies: 86
Views: 2,991
Posted By Rounki
Cool we'll join you at salt lick! haha, jp.

Cool we'll join you at salt lick! haha, jp.
Forum: Cosmetics and Lighting Modification Discussions 06-11-2011, 11:07 PM
Replies: 15
Views: 1,749
Posted By Rounki
Did you just clean and tape them for prep or did...

Did you just clean and tape them for prep or did you have to scuff them up a little?
Forum: Cosmetics and Lighting Modification Discussions 06-11-2011, 03:38 PM
Replies: 15
Views: 1,749
Posted By Rounki
Looks good! :thumbup:

Looks good! :thumbup:
Forum: USA - Texas 06-11-2011, 03:34 PM
Replies: 86
Views: 2,991
Posted By Rounki
Rob, you gotta come out. Haha, wouldn't be the...

Rob, you gotta come out. Haha, wouldn't be the same without you to greet some new faces.
Forum: USA - Texas 06-09-2011, 08:20 PM
Replies: 86
Views: 2,991
Posted By Rounki
Well, I guess fuddruckers it is.

Well, I guess fuddruckers it is.
Forum: USA - Texas 06-09-2011, 03:07 PM
Replies: 86
Views: 2,991
Posted By Rounki
Haha, ouch. How bout Fuddruckers. I think the...

Haha, ouch. How bout Fuddruckers. I think the one near lakeline is still open right?
Forum: USA - Texas 06-09-2011, 02:01 PM
Replies: 86
Views: 2,991
Posted By Rounki
Haha, does that mean moonie's isn't that good?

Haha, does that mean moonie's isn't that good?
Forum: USA - Texas 06-09-2011, 12:50 AM
Replies: 86
Views: 2,991
Posted By Rounki
Hmm... Moonies sounds good. I've been meaning to...

Hmm... Moonies sounds good. I've been meaning to check that place out. There's one a little further south on 183 at Anderson Mill as well. Either one is fine with me.
Forum: USA - Texas 06-08-2011, 06:27 PM
Replies: 86
Views: 2,991
Posted By Rounki
Yep, Saturday.

Yep, Saturday.
Forum: USA - Texas 06-08-2011, 03:53 PM
Replies: 86
Views: 2,991
Posted By Rounki
On the way down on 183 to I35 there's tons of...

On the way down on 183 to I35 there's tons of places to eat. Rudy's, mighty fine, five guys, chuy's, anything is fine with me. If you guys want a more local joint that's fine with me as well, just...
Forum: USA - Texas 06-07-2011, 09:37 PM
Replies: 86
Views: 2,991
Posted By Rounki
I like the idea of meeting up before and grabbing...

I like the idea of meeting up before and grabbing a bite.
Forum: USA - Texas 06-07-2011, 03:37 PM
Replies: 86
Views: 2,991
Posted By Rounki
I think this thread is for Cabela's. But either...

I think this thread is for Cabela's. But either way it's always good to see more faces from C5.

Anyone wanna plan this out on where and what time to meet, grab a bite, and head to Cabela's. Matt...
Forum: USA - Texas 06-06-2011, 01:25 AM
Replies: 86
Views: 2,991
Posted By Rounki
Yea I've been thinking bout this too. If you...

Yea I've been thinking bout this too. If you guys want to roll to Cabela's, I'm game. I think most of the other guys are gonna be in SA for a show but we could maybe meet up grab a bite and roll...
Forum: USA - Texas 06-05-2011, 02:31 PM
Replies: 86
Views: 2,991
Posted By Rounki
Had a great time at the CP meet. Haha, I'll...

Had a great time at the CP meet. Haha, I'll probably be splitting time between Cabela's and Cedar Park.
Forum: USA - Texas 06-04-2011, 06:36 PM
Replies: 86
Views: 2,991
Posted By Rounki
Just got out to the CP meet. Doesn't look like...

Just got out to the CP meet. Doesn't look like any C5ers here yet. Haha might have to take the drive down to Cabelas.
Forum: USA - Texas 06-03-2011, 05:54 PM
Replies: 86
Views: 2,991
Posted By Rounki
Hmm... I might check out Cedar park this week.

Hmm... I might check out Cedar park this week.
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 06-03-2011, 05:52 PM
Replies: 88
Views: 14,547
Posted By Rounki
Nope back bumper does not need to be removed. If...

Nope back bumper does not need to be removed. If you look above the license plate, the two small square housing comes off with a squeeze tab, I believe.
Forum: Cosmetic Maintenance: Washing, Waxing, Detailing, Bodywork, Protection 06-03-2011, 05:19 PM
Replies: 28
Views: 2,314
Posted By Rounki
Might wanna try some clay. Clay bar and some...

Might wanna try some clay. Clay bar and some lubricant or soapy water goes a long way.
Forum: Camaro Issues / Problems | Warranty Discussions | TSB and Recalls 06-03-2011, 05:08 PM
Replies: 213
Views: 16,222
Posted By Rounki
WOW! Hmmm... so I just need to find a good...

WOW! Hmmm... so I just need to find a good broker and I should be able to get that short block from CC. :bellyroll:
Forum: USA - Texas 06-03-2011, 05:01 PM
Replies: 86
Views: 2,991
Posted By Rounki
So who's going north and who's going south?

So who's going north and who's going south?
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 06-03-2011, 04:55 PM
Replies: 36
Views: 2,520
Posted By Rounki
You know now that I think about it, just work and...

You know now that I think about it, just work and save to get what you want. I bought a pricey car when I was your age and even though it had put me in a slight crunch early on, it really helped me...
Showing results 1 to 30 of 269

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 01:45 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.