Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com
 
BeckyD@RodgersChevrolet
Go Back   Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com > Search Forums

Showing results 1 to 30 of 112
Search took 0.02 seconds.
Search: Posts Made By: montel
Forum: 3rd Generation Camaros 05-13-2013, 10:12 AM
Replies: 0
Views: 693
Posted By montel
third gen camaro engine help

I found a used 86 irocz camaro. It doesn't work, so I looked on google for an engine. And found this is this good or should I get the new 350...
Forum: 4th Generation Camaros 04-29-2013, 10:12 AM
Replies: 2
Views: 604
Posted By montel
You should sell to somebody not to the dealership...

You should sell to somebody not to the dealership you can probably get 5.5-7k its a real nice car ill love to buy it but dont have money and I cant drive a manual :p
Forum: Camaro Photos | Spyshots | Video | Media Gallery 04-17-2013, 08:25 PM
Replies: 25
Views: 1,243
Posted By montel
First I wanna thank you for your duty to the...

First I wanna thank you for your duty to the country and man im so sorry about your camaro, atleast no one got hurt. You can probably get a newer camaro than that 1 :D
Forum: Chevy Camaro vs... 04-16-2013, 09:10 PM
Replies: 66
Views: 6,644
Posted By montel
Also I was looking at 4th gens cause I wanted a...

Also I was looking at 4th gens cause I wanted a car to call my own, my mom said she was gonna take her car back after I graduate
Forum: Chevy Camaro vs... 04-16-2013, 09:07 PM
Replies: 66
Views: 6,644
Posted By montel
Uhh hold up I can have any kind of graduation...

Uhh hold up I can have any kind of graduation present and for all yall know I could skiped a grade and who are yall to judge how much money my parents make I just want some opinios on which 1 looks...
Forum: Chevy Camaro vs... 04-14-2013, 08:57 AM
Replies: 66
Views: 6,644
Posted By montel
Thx thats what im gonna do test drive both

Thx thats what im gonna do test drive both
Forum: Chevy Camaro vs... 04-13-2013, 07:19 PM
Replies: 66
Views: 6,644
Posted By montel
I LOVE the performance of the srt8 but LOVE the...

I LOVE the performance of the srt8 but LOVE the interior and exterior of the camaro , like what evilstivie said I might end up with a camaro a lot cheaper monthly n gas milage. Thx for the help
Forum: Chevy Camaro vs... 04-13-2013, 05:26 PM
Replies: 66
Views: 6,644
Posted By montel
Lmao luese4 ik its stupid but me personaly a v6...

Lmao luese4 ik its stupid but me personaly a v6 is enough power for me and the charger srt8 is heavy so it wont feel as fast
Forum: Chevy Camaro vs... 04-13-2013, 04:47 PM
Replies: 66
Views: 6,644
Posted By montel
Thats so true, srry I was talking about the new...

Thats so true, srry I was talking about the new (2012) charger but thx for the help
Forum: Chevy Camaro vs... 04-13-2013, 04:36 PM
Replies: 66
Views: 6,644
Posted By montel
camaro vs charger

Hey i think im geting a camaro 2lt or a charger srt8 which is better, [looks, performance ] for graduation
Forum: Camaro Photos | Spyshots | Video | Media Gallery 03-31-2013, 07:44 PM
Replies: 6
Views: 441
Posted By montel
Even tho its a 2ls (just making sure)

Even tho its a 2ls (just making sure)
Forum: Camaro Photos | Spyshots | Video | Media Gallery 03-31-2013, 07:16 PM
Replies: 14
Views: 934
Posted By montel
Thats awesome :D

Thats awesome :D
Forum: Camaro Photos | Spyshots | Video | Media Gallery 03-31-2013, 07:15 PM
Replies: 6
Views: 441
Posted By montel
halos on non rs help

Starting off idk if this is the right forum to post on but I wanted 2 buy a non rs camaro but wanted 2 put demon eye or eagle eye halos on it can I do that with the non rs
Forum: 3rd Generation Camaros 03-26-2013, 03:15 PM
Replies: 0
Views: 453
Posted By montel
turbo supercharged or swap

Hey guys I was thinking bout getting a 3rd gen camaro but I think I need a lil more power. Which 1 is cheaper and easier
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 03-26-2013, 02:05 PM
Replies: 1,850
Views: 172,710
Posted By montel
0.0 I see! The diference in the interior the guy...

0.0 I see! The diference in the interior the guy is sitting sorta upward than down in the car
Forum: 4th Generation Camaros 03-17-2013, 06:23 PM
Replies: 1
Views: 393
Posted By montel
If so can u upload pic

If so can u upload pic
Forum: 4th Generation Camaros 03-17-2013, 06:23 PM
Replies: 1
Views: 393
Posted By montel
4th gen colors

Have anyone seen a white camaro with blue stripes on the side or back tail plate
Forum: 4th Generation Camaros 03-13-2013, 05:55 AM
Replies: 25
Views: 1,241
Posted By montel
But I kinda dont want a v8, I just want a dd and...

But I kinda dont want a v8, I just want a dd and race my cuzin 01 mustang its a v6 other then that I really dont need a v8
Forum: 4th Generation Camaros 03-13-2013, 05:53 AM
Replies: 25
Views: 1,241
Posted By montel
Thx deminspeed I think thats some good advice

Thx deminspeed I think thats some good advice
Forum: 4th Generation Camaros 03-11-2013, 09:22 PM
Replies: 25
Views: 1,241
Posted By montel
I have 1 more question, if its a v6 can I just...

I have 1 more question, if its a v6 can I just put a v8 engine and v8 mods in the car
Forum: 4th Generation Camaros 03-11-2013, 09:06 PM
Replies: 25
Views: 1,241
Posted By montel
Thx so much fbody that'll ccome n handy

Thx so much fbody that'll ccome n handy
Forum: 4th Generation Camaros 03-10-2013, 08:27 PM
Replies: 25
Views: 1,241
Posted By montel
Nice setup I might have to copy u :D

Nice setup I might have to copy u :D
Forum: 4th Generation Camaros 03-09-2013, 11:21 AM
Replies: 25
Views: 1,241
Posted By montel
Ok thanks yea ik I need to learn more bout the...

Ok thanks yea ik I need to learn more bout the the 4th gen
Forum: 4th Generation Camaros 03-09-2013, 07:44 AM
Replies: 25
Views: 1,241
Posted By montel
Wats a cam

Wats a cam
Forum: 4th Generation Camaros 03-09-2013, 07:44 AM
Replies: 25
Views: 1,241
Posted By montel
I might sound stupid but what is bolt ons and wat...

I might sound stupid but what is bolt ons and wat do they do
Forum: 4th Generation Camaros 03-09-2013, 06:11 AM
Replies: 25
Views: 1,241
Posted By montel
Thanks a lot ill try to get pics ...

Thanks a lot ill try to get pics

Insidethethread wat did you do to your car
Forum: 4th Generation Camaros 03-08-2013, 08:02 PM
Replies: 25
Views: 1,241
Posted By montel
Wer would I find a ss engine and also wat bout...

Wer would I find a ss engine and also wat bout handling wat r some good cheap mods
Forum: 4th Generation Camaros 03-08-2013, 07:44 PM
Replies: 25
Views: 1,241
Posted By montel
Want that cost a lot

Want that cost a lot
Forum: 4th Generation Camaros 03-08-2013, 07:24 PM
Replies: 25
Views: 1,241
Posted By montel
4th gen v6 0r v8 help

Hey everybody I just got a job and saw a bEAUtiful 4th gen camaro, and well idk if ts a v8 or v6, but if its a v6 wat can I do to make it faster.
Forum: Camaro Photos | Spyshots | Video | Media Gallery 01-21-2013, 06:51 PM
Replies: 2
Views: 766
Posted By montel
synergy camaro

Can some 1 help me find some pictuers of a white synergy camaro
Showing results 1 to 30 of 112

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 01:06 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.