Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com
 
Anthony @ LG Motorsports
Go Back   Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com > Search Forums

Showing results 1 to 30 of 57
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: Johny_RS
Forum: Camaro ZL1 Forum - ZL1 Specific Topics Yesterday, 11:38 PM
Replies: 9
Views: 658
Posted By Johny_RS
Would be nice if I had that in my car right now...

Would be nice if I had that in my car right now lol
Forum: Camaro Photos | Spyshots | Video | Media Gallery 08-12-2014, 01:55 AM
Replies: 22
Views: 1,030
Posted By Johny_RS
What wheels are does? Car looks great!!

What wheels are does?
Car looks great!!
Forum: USA - Texas 08-10-2014, 08:27 PM
Replies: 1,886
Views: 96,824
Posted By Johny_RS
Yeah I like I would need the struts,...

Yeah I like I would need the struts, springs,control arm like the parts that go with it. But I supposed it would have to be both sides as well.
Forum: USA - Texas 08-09-2014, 12:56 PM
Replies: 1,886
Views: 96,824
Posted By Johny_RS
Guys can some please help me out here. Okay I...

Guys can some please help me out here.
Okay I need my right suspension for my v6 but just the right side would the SS work good as well? Im trying to get just the right would it still work?
Forum: USA - Texas 08-09-2014, 01:43 AM
Replies: 1,886
Views: 96,824
Posted By Johny_RS
Why no activity? Nothing going on Houston with...

Why no activity?
Nothing going on Houston with Camaro5?
Forum: USA - Texas 08-05-2014, 08:02 AM
Replies: 1,886
Views: 96,824
Posted By Johny_RS
Awesome man thanks! 👍

Awesome man thanks! 👍
Forum: USA - Texas 08-05-2014, 12:06 AM
Replies: 1,886
Views: 96,824
Posted By Johny_RS
Hey everyone I just have a quick question if...

Hey everyone I just have a quick question if anyone could help me out here lol Anyone know where I could buy some Sequential After Burner Light for my Camaro??
Forum: Camaro Photoshops / Renderings Forum 08-05-2014, 12:00 AM
Replies: 2,274
Views: 399,451
Posted By Johny_RS
Could you please do me a sig? But on the...

Could you please do me a sig?
But on the bottom right coner put this (8/28/13) and then on the left top corner put 2/13/13) please and thank you
Forum: USA - Texas 03-20-2014, 11:54 AM
Replies: 1,886
Views: 96,824
Posted By Johny_RS
Hey guys I have some 2010 Camaro RS wheels for...

Hey guys I have some 2010 Camaro RS wheels for trade plus cash they have brand new tires they have less then 100 miles on them. I wanna trade wheels plus cash. Pm me.
Forum: USA - Texas 03-08-2014, 06:09 PM
Replies: 1,886
Views: 96,824
Posted By Johny_RS
Anything for tonight?

Anything for tonight?
Forum: USA - Texas 02-28-2014, 07:22 PM
Replies: 1,886
Views: 96,824
Posted By Johny_RS
Could I meet with the people on Valero? I will be...

Could I meet with the people on Valero? I will be there at 8!!! Sunday :)... will anyone else be there?
Forum: USA - Texas 02-25-2014, 08:58 PM
Replies: 1,886
Views: 96,824
Posted By Johny_RS
Lol same thing I was thinking.

Lol same thing I was thinking.
Forum: USA - Texas 02-25-2014, 08:53 AM
Replies: 1,886
Views: 96,824
Posted By Johny_RS
Damn I wish I had time for this... work is...

Damn I wish I had time for this... work is killing me :(
Work sucks lol
Forum: Local Marketplace 02-19-2014, 08:51 AM
Replies: 12
Views: 512
Posted By Johny_RS
What would be the price??

What would be the price??
Forum: Local Marketplace 02-19-2014, 12:15 AM
Replies: 12
Views: 512
Posted By Johny_RS
Would the springs fit the v6 model???

Would the springs fit the v6 model???
Forum: Camaro Photos | Spyshots | Video | Media Gallery 01-30-2014, 06:31 PM
Replies: 28
Views: 952
Posted By Johny_RS
Beautiful Car!!!

Beautiful Car!!!
Forum: USA - Texas 01-29-2014, 06:37 PM
Replies: 1,886
Views: 96,824
Posted By Johny_RS
Will be in the Sunday meet. Kinda nervous about...

Will be in the Sunday meet.
Kinda nervous about going usually people give mean look when they see someone young coming out of a Camaro happens to me all the time haha is scary.
Forum: Autos For Sale / Wanted 01-19-2014, 01:39 AM
Replies: 43
Views: 3,797
Posted By Johny_RS
Such a beautiful car. This should of been sold...

Such a beautiful car.
This should of been sold already.
Forum: USA - Texas 01-17-2014, 09:25 AM
Replies: 1,886
Views: 96,824
Posted By Johny_RS
Any meets for today? Finally some free time.

Any meets for today?
Finally some free time.
Forum: Local Marketplace 01-17-2014, 09:23 AM
Replies: 1
Views: 390
Posted By Johny_RS
Hood sold. Bumper for $70 now.

Hood sold.
Bumper for $70 now.
Forum: Local Marketplace 01-15-2014, 10:22 AM
Replies: 1
Views: 390
Posted By Johny_RS
2010-13 Camaro parts

I have a Camaro hood of a V6 Camaro great conditions
Letting it go for $90

I have a Camaro bumper of a V6 model look use
Letting it go for $80

I have a Camaro rear diffuser
Letting it go...
Forum: Local Marketplace 12-17-2013, 08:48 PM
Replies: 5
Views: 383
Posted By Johny_RS
Front splitter spending... Hood and bumper for...

Front splitter spending...
Hood and bumper for 350 now!!
Forum: Local Marketplace 12-17-2013, 02:55 PM
Replies: 5
Views: 383
Posted By Johny_RS
$400?

$400?
Forum: Local Marketplace 12-16-2013, 11:25 PM
Replies: 5
Views: 383
Posted By Johny_RS
Comes with the front splitter.

Comes with the front splitter.
Forum: Local Marketplace 12-16-2013, 12:51 PM
Replies: 5
Views: 383
Posted By Johny_RS
Need this gone price is neg

Need this gone price is neg
Forum: Local Marketplace 12-16-2013, 12:48 PM
Replies: 5
Views: 383
Posted By Johny_RS
Bummper will also go with lip

Bummper will also go with lip
Forum: Local Marketplace 12-16-2013, 09:21 AM
Replies: 5
Views: 383
Posted By Johny_RS
Thumbs up 2010 Camaro Fromt bumper and Hood

Hello Camaro 5,
I have a front 2010 Camaro RS oem bumper V6 and hood V6 I would like to sell.
I will post pics later
My asking price is $425 FOR BOTH TOGETHER BUT IS NEGOTIABLE
the hood is on...
Forum: USA - Texas 12-12-2013, 10:05 AM
Replies: 1,886
Views: 96,824
Posted By Johny_RS
Hey guys I been on the forum before but works and...

Hey guys I been on the forum before but works and colloge are keeping me busy haha...
But I would love to make it out in one of your meet.
If by any chance would there be anything around the...
Forum: USA - Texas 07-27-2013, 01:27 PM
Replies: 1,886
Views: 96,824
Posted By Johny_RS
Had a nice time in the Camaro vs Mustang meet....

Had a nice time in the Camaro vs Mustang meet. first meet I attended so it was exciting for me.
Forum: USA - Texas 07-25-2013, 09:15 PM
Replies: 63
Views: 2,853
Posted By Johny_RS
I'll be there at 10:45am. :)

I'll be there at 10:45am. :)
Showing results 1 to 30 of 57

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 06:03 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.