Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com
 
Hines Performance (HPE)
Go Back   Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com > Search Forums

Showing results 1 to 30 of 81
Search took 0.03 seconds.
Search: Posts Made By: IcallitROOSTER
Forum: Mechanical Maintenance: Break-in / Oil & Fluids / Servicing 09-23-2010, 10:09 AM
Replies: 16
Views: 1,372
Posted By IcallitROOSTER
gotcha so when do i do oil change? some one said...

gotcha so when do i do oil change? some one said 3k?
Forum: Camaro Issues / Problems | Warranty Discussions | TSB and Recalls 09-23-2010, 09:45 AM
Replies: 10
Views: 1,278
Posted By IcallitROOSTER
what was the miles on your car before you bought...

what was the miles on your car before you bought it, looks like some asshole at the dealership tried to take your car for a drive while it just sat on the lot and tried to fix his boo boo! i doubt...
Forum: Cosmetics and Lighting Modification Discussions 09-19-2010, 03:25 PM
Replies: 2
Views: 764
Posted By IcallitROOSTER
bump

bump
Forum: Cosmetics and Lighting Modification Discussions 09-17-2010, 09:32 PM
Replies: 2
Views: 764
Posted By IcallitROOSTER
black light paint??!?!?!?!?

First of all would i be able to use black light paints under my hood?, or would the heat affect it?:iono: How hard is it to keep up black light paint on the exterior? Can i put black light paint on...
Forum: Camaro Issues / Problems | Warranty Discussions | TSB and Recalls 09-17-2010, 09:54 AM
Replies: 2
Views: 653
Posted By IcallitROOSTER
Yeah those muSTINKS get sooo tiny so quick when...

Yeah those muSTINKS get sooo tiny so quick when your looking in your rear view.
Forum: Camaro Issues / Problems | Warranty Discussions | TSB and Recalls 09-17-2010, 09:51 AM
Replies: 10
Views: 840
Posted By IcallitROOSTER
is yours auto or maual? mines auto and they tell...

is yours auto or maual? mines auto and they tell me thats why mine hesitates.... I was going 85 trying to keep up with an ss, and mine hesitated. No hesitation when we leave from a complete stop lol!
Forum: Cosmetics and Lighting Modification Discussions 09-15-2010, 03:34 PM
Replies: 13
Views: 1,667
Posted By IcallitROOSTER
I IS VERY INTERESTED!!!!!!!!!!!!!PM ME WITH THIS...

I IS VERY INTERESTED!!!!!!!!!!!!!PM ME WITH THIS WHEN YOU START SELLING KITS ETC>>>>
Forum: Camaro Issues / Problems | Warranty Discussions | TSB and Recalls 09-11-2010, 02:53 PM
Replies: 5
Views: 659
Posted By IcallitROOSTER
mine has the same gap and several others i pushed...

mine has the same gap and several others i pushed in on mine on the passenger side bumper/concept marker area, and mine keeps popping back out. i guess ima bring it back to the dealership and have...
Forum: Mechanical Maintenance: Break-in / Oil & Fluids / Servicing 09-10-2010, 09:44 PM
Replies: 16
Views: 1,372
Posted By IcallitROOSTER
I HAVE A 2011 V6 Automatic, when do i need to start worrying bout fluids?

How often should i check/change the oil?
Should i just leave everything up to the dealership?
Is the dealership going to check the fluids for me wheni bring it in for maintenace?
Should I be using...
Forum: Cosmetic Maintenance: Washing, Waxing, Detailing, Bodywork, Protection 09-10-2010, 09:37 PM
Replies: 12
Views: 1,084
Posted By IcallitROOSTER
SO I OWWN THE INFAMOUS BLACK>>>>>>

These are the two problems i have......1 is i have the spider webs from teenie tiny scratches put on it by the dealership, and 2 i heard claybarring was AWESOME but im scared it will swirl my...
Forum: USA - Southcentral 09-10-2010, 09:31 PM
Replies: 6
Views: 822
Posted By IcallitROOSTER
see you there, theres a cruise in at champion...

see you there, theres a cruise in at champion dodge on pass rd same day start 6pm-9 pm, im going to that one too
Forum: USA - Southcentral 09-10-2010, 09:30 PM
Replies: 1
Views: 586
Posted By IcallitROOSTER
bump

bump
Forum: USA - Southcentral 09-09-2010, 08:24 PM
Replies: 6
Views: 822
Posted By IcallitROOSTER
yup thanks for sharing jimmy, you sang that tune...

yup thanks for sharing jimmy, you sang that tune for the edgewater show though......time to redeem yourself! lol j/k
Forum: USA - Southcentral 09-09-2010, 03:35 PM
Replies: 6
Views: 822
Posted By IcallitROOSTER
BUMP

BUMP
Forum: USA - Southcentral 08-31-2010, 10:32 PM
Replies: 14
Views: 1,642
Posted By IcallitROOSTER
We are going in the other direction to the...

We are going in the other direction to the edgewater mall cruise in 6-9 pm ugggh wheres every one gonna be? the bsl one or the edgewater mall one?
Forum: USA - Southcentral 08-31-2010, 09:32 PM
Replies: 6
Views: 822
Posted By IcallitROOSTER
ATTENTION CRUISERS/Show Cars/Muscle Car and the like!!!!!

Come KICK-OFF the weekend and "Rock the Night" away with some of the "HOTTEST" rides in the country. "LIVE" Music featuring one of the "HOTTEST" bands on the coast. BYOB! Beer, set-ups, and soft...
Forum: USA - Southcentral 08-30-2010, 12:10 AM
Replies: 452
Views: 14,245
Posted By IcallitROOSTER
we will be there daily but would love to cruise...

we will be there daily but would love to cruise in with yall (all parade like) we comin from long beach, ms and can run in with yall Around the pass harbour or wally world parking lot for those that...
Forum: USA - Southcentral 08-30-2010, 12:04 AM
Replies: 5
Views: 451
Posted By IcallitROOSTER
but we will definitley be there

but we will definitley be there
Forum: USA - Southcentral 08-30-2010, 12:04 AM
Replies: 5
Views: 451
Posted By IcallitROOSTER
im gonna show up in my car to watch, but cant...

im gonna show up in my car to watch, but cant qualify to show....you gotta have 5 NON STOCK mods i only hvae one
Forum: USA - Southcentral 08-29-2010, 11:58 PM
Replies: 19
Views: 2,813
Posted By IcallitROOSTER
I KNOW A GRRRREAT GUY IN LONG BEACH, MS he does...

I KNOW A GRRRREAT GUY IN LONG BEACH, MS he does all the mardi gras floats. You can find him on facebook under blizzard beach frozen treats & arcade youll see his pirates of the carribean mardi gras...
Forum: USA - Southcentral 08-27-2010, 02:52 PM
Replies: 5
Views: 451
Posted By IcallitROOSTER
uuugh looks like plans changed gotta go get a...

uuugh looks like plans changed gotta go get a last minute birthday gift for the step grand child......i found ya on face book though......looking forward to a cruise in
Forum: USA - Southcentral 08-27-2010, 12:07 PM
Replies: 5
Views: 451
Posted By IcallitROOSTER
LOOKIN FOR MY FIRST CRUISE IN, aroundc Coastal, MS

Hey I have my 5th gen camaro, and am not apart of a car club, :iono:and would like to hit my first cruise in around the Mississipi Gulf Coast. I know theres alot of us out there on the coast:bow:, if...
Forum: Camaro Photos | Spyshots | Video | Media Gallery 08-27-2010, 11:54 AM
Replies: 69
Views: 7,517
Posted By IcallitROOSTER
ugggh i missed out ...i figured camaro 5 would...

ugggh i missed out ...i figured camaro 5 would post notice of this on FB,...........i wasnt hear last august 26th so i knew nothing, bummed...........
Forum: Cosmetics and Lighting Modification Discussions 08-22-2010, 07:07 PM
Replies: 67
Views: 3,493
Posted By IcallitROOSTER
oh and leave a personal note saying camaro 5 so i...

oh and leave a personal note saying camaro 5 so i know its not just some random wierdo lol
Forum: Cosmetics and Lighting Modification Discussions 08-22-2010, 06:59 PM
Replies: 67
Views: 3,493
Posted By IcallitROOSTER
OMG Thank Yalllll soooooooooo much i must say i...

OMG Thank Yalllll soooooooooo much i must say i have read over this a dozen times and cried even harder every time, some because im sad but most of the tears because of yalls support on this...........
Forum: Cosmetics and Lighting Modification Discussions 08-20-2010, 12:01 AM
Replies: 67
Views: 3,493
Posted By IcallitROOSTER
im scared to leave with it..... i think im...

im scared to leave with it.....

i think im a demand a whole new car.....if they replace all the painted parts that only leaves the quarter panels lol...but seriously that leaves room for stuff to...
Forum: Cosmetics and Lighting Modification Discussions 08-19-2010, 10:19 PM
Replies: 23
Views: 3,782
Posted By IcallitROOSTER
cant wait to see pix of it in the dark with the...

cant wait to see pix of it in the dark with the abl!
Forum: Cosmetics and Lighting Modification Discussions 08-19-2010, 09:07 PM
Replies: 67
Views: 3,493
Posted By IcallitROOSTER
the effed up paint.......

the effed up paint.......
Forum: Cosmetics and Lighting Modification Discussions 08-19-2010, 09:06 PM
Replies: 67
Views: 3,493
Posted By IcallitROOSTER
this is just my bowties and a few spots on my...

this is just my bowties and a few spots on my stripes this isnt the worst of it.....they offered to replace my hood and trunk lid and bowties with factory ones, but i cant take it anywhere else and...
Forum: Cosmetics and Lighting Modification Discussions 08-19-2010, 09:04 PM
Replies: 67
Views: 3,493
Posted By IcallitROOSTER
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs023....

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs023.snc4/33502_147611718595995_100000415027306_343145_6728869_n.jpg
Showing results 1 to 30 of 81

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 10:03 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.