Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com
 
Go Back   Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com > Search Forums

Showing results 1 to 30 of 77
Search took 0.02 seconds.
Search: Posts Made By: sargentloker
Forum: Camaro Photos | Spyshots | Video | Media Gallery 11-18-2010, 09:37 PM
Replies: 41
Views: 4,092
Posted By sargentloker
i mean unique like with the options. there was...

i mean unique like with the options. there was this thing you could check with all the stuff and back then it was the only one of its kind
Forum: General Automotive + Other Cars Discussion 11-04-2010, 04:56 PM
Replies: 2,320
Views: 277,034
Posted By sargentloker
stngetr (stang eater)

stngetr (stang eater)
Forum: General Automotive + Other Cars Discussion 11-04-2010, 04:47 PM
Replies: 2,320
Views: 277,034
Posted By sargentloker
my dad just got his recently and it says C4M4R0....

my dad just got his recently and it says C4M4R0. haha.
Forum: General Automotive + Other Cars Discussion 11-01-2010, 05:45 PM
Replies: 28
Views: 1,359
Posted By sargentloker
my mom's venture can haul. lol. i feel retarded...

my mom's venture can haul. lol. i feel retarded driving in it but it has like a 9 second 0-60 at 7000 ft elevation, which is 1/3 less hp.
Forum: General Automotive + Other Cars Discussion 10-28-2010, 05:02 PM
Replies: 3
Views: 415
Posted By sargentloker
Forum: Wheels and Tires Talk Sponsored by The Tire Rack 10-28-2010, 04:56 PM
Replies: 42
Views: 3,279
Posted By sargentloker
its amazing and makes you want to dance?

its amazing and makes you want to dance?
Forum: Wheels and Tires Talk Sponsored by The Tire Rack 10-28-2010, 04:56 PM
Replies: 42
Views: 3,279
Posted By sargentloker
move to colorado, we don't have moisture here....

move to colorado, we don't have moisture here. lol. or oxygen.
Forum: Wheels and Tires Talk Sponsored by The Tire Rack 10-28-2010, 04:54 PM
Replies: 42
Views: 3,279
Posted By sargentloker
the atoms of regular air which is comprised of...

the atoms of regular air which is comprised of nitrogen, oxygen, and other gases are small enough to slowly escape through the molecules of rubber, although the nitrogen molecules are too big to fit...
Forum: Gaming Lounge 10-24-2010, 11:08 PM
Replies: 18
Views: 952
Posted By sargentloker
LEAGUE OF LEGENDS

LEAGUE OF LEGENDS
Forum: Off-topic Discussions 10-23-2010, 11:05 PM
Replies: 10
Views: 415
Posted By sargentloker
HEY LOOK I WIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HEY LOOK I WIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum: Off-topic Discussions 10-23-2010, 11:05 PM
Replies: 10
Views: 415
Posted By sargentloker
The "Post in this thread and you win a prize" game (official)

The rules are self explanitory. if you post here. you win a prize!!!!:thumbup::thumbup::thumbup::headbang::laughabove::drool::bow::w00t::):sm0::happyanim:
Forum: Off-topic Discussions 10-23-2010, 11:00 PM
Replies: 6,061
Views: 129,073
Posted By sargentloker
hardstyle polka by the ukrainian hardstylerz. its...

hardstyle polka by the ukrainian hardstylerz. its awesome. and it isnt polka. its hardstyle
Forum: Off-topic Discussions 10-23-2010, 10:21 PM
Replies: 37
Views: 1,153
Posted By sargentloker
oh. its right there ^^^

oh. its right there ^^^
Forum: Off-topic Discussions 10-23-2010, 10:21 PM
Replies: 37
Views: 1,153
Posted By sargentloker
oh lol i read it and thought it said fail not...

oh lol i read it and thought it said fail not fall. i was like. where's the fail?
Forum: Off-topic Discussions 10-23-2010, 10:16 PM
Replies: 39
Views: 1,319
Posted By sargentloker
yup, sounds like pencil sharpener

yup, sounds like pencil sharpener
Forum: Off-topic Discussions 10-08-2010, 03:46 PM
Replies: 6,061
Views: 129,073
Posted By sargentloker
stronger kanye west

stronger kanye west
Forum: Off-topic Discussions 10-08-2010, 01:43 PM
Replies: 15,952
Views: 212,506
Posted By sargentloker
false. the person below me has been to japan

false. the person below me has been to japan
Forum: Gaming Lounge 10-08-2010, 01:29 PM
Replies: 37,233
Views: 405,397
Posted By sargentloker
me is

me is
Forum: Gaming Lounge 10-08-2010, 01:22 PM
Replies: 18
Views: 952
Posted By sargentloker
League of Legends, (LoL), from the makers of DoTA...

League of Legends, (LoL), from the makers of DoTA all stars,
https://signup.leagueoflegends.com/?ref=4caf614cd4d1b526698216
(https://signup.leagueoflegends.com/?ref=4caf614cd4d1b526698216)
its...
Forum: Off-topic Discussions 02-28-2010, 10:03 PM
Replies: 7,221
Views: 56,310
Posted By sargentloker
hit central tokyo

hit central tokyo
Forum: Off-topic Discussions 02-26-2010, 11:34 PM
Replies: 7,221
Views: 56,310
Posted By sargentloker
and frustrating people

and frustrating people
Forum: Camaro Photos | Spyshots | Video | Media Gallery 02-25-2010, 11:41 PM
Replies: 3,238
Views: 344,053
Posted By sargentloker
:)hey this work is amazing. do you think you...

:)hey this work is amazing. do you think you could make one of a camaro driving over and smashing a mustang? lol thanks in advance.
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 02-17-2010, 06:33 PM
Replies: 73
Views: 1,755
Posted By sargentloker
my dad's is named mas torquador. lolz. its kinda...

my dad's is named mas torquador. lolz. its kinda an inside joke. but you should name your mario and luigi. just repaint the blue one lol
Forum: Camaro Photos | Spyshots | Video | Media Gallery 02-05-2010, 07:00 PM
Replies: 41
Views: 3,063
Posted By sargentloker
ya rally tomorrow!

ya rally tomorrow!
Forum: USA - Rockies / Midwest 02-05-2010, 06:58 PM
Replies: 8,588
Views: 459,758
Posted By sargentloker
me and my dad can probably come. if so, were a...

me and my dad can probably come. if so, were a white with black
Forum: Camaro Photos | Spyshots | Video | Media Gallery 02-03-2010, 09:24 PM
Replies: 41
Views: 3,063
Posted By sargentloker
ok

ok
Forum: Camaro Photos | Spyshots | Video | Media Gallery 02-03-2010, 05:20 PM
Replies: 20
Views: 1,663
Posted By sargentloker
hahaha. actually, i can get 30 something on the...

hahaha. actually, i can get 30 something on the highway in my dad's v6. and its hard not to floor it, so there goes your mileage lol
Forum: Camaro Photos | Spyshots | Video | Media Gallery 02-03-2010, 05:17 PM
Replies: 41
Views: 3,063
Posted By sargentloker
yup...

yup...
Forum: Camaro Photos | Spyshots | Video | Media Gallery 02-02-2010, 10:57 PM
Replies: 20
Views: 1,663
Posted By sargentloker
OH NOEZ!!! thanks for tellin me. :) i would have...

OH NOEZ!!! thanks for tellin me. :) i would have never known lol
Forum: Camaro Photos | Spyshots | Video | Media Gallery 02-02-2010, 10:33 PM
Replies: 20
Views: 1,663
Posted By sargentloker
********* New Economaro *********

WOW!!!! doesn't everyone's get this? xD :confused0068:
Showing results 1 to 30 of 77

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 11:14 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.