Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com
 
Phastek Performance
Go Back   Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com > Search Forums


Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.06 seconds.
Search: Posts Made By: Obzen
Forum: Photos | Videos | Renderings 09-21-2017, 04:03 PM
Replies: 7
Views: 891
Posted By Obzen
Amazing first post.

Amazing first post.
Forum: Audio, Video, Bluetooth, Nav, Radar, Electronics 09-19-2017, 11:54 AM
Replies: 25
Views: 1,652
Posted By Obzen
I hate XM. The quality on the music channels is...

I hate XM. The quality on the music channels is atrocious. Maybe it's better on internet streaming but it sounds terrible in the car.

I only listen to howard but I don't like it enough to pay very...
Forum: V8 LT1 Engine, Exhaust, and Bolt-Ons 09-05-2017, 02:33 PM
Replies: 16
Views: 434
Posted By Obzen
lol $850. That's the, "we don't have time to...

lol $850. That's the, "we don't have time to screw around with header installs" price.
Forum: Cosmetic modifications (exterior and interior) 09-05-2017, 12:55 PM
Replies: 45
Views: 3,920
Posted By Obzen
Holy good lord, that is ugly.

Holy good lord, that is ugly.
Forum: Audio, Video, Bluetooth, Nav, Radar, Electronics 08-30-2017, 01:23 PM
Replies: 16
Views: 1,516
Posted By Obzen
The uconnect is also updateable via USB. You can...

The uconnect is also updateable via USB. You can download updates right from dodge.

That said. There's definitely some incredibly annoying quirks about uconnect as well.

Biggest for me being...
Forum: Exterior Parts & Accessories 08-30-2017, 11:42 AM
Replies: 4
Views: 297
Posted By Obzen
Awesome. Just in time for my dark tails order. ...

Awesome. Just in time for my dark tails order.

Done!
Forum: Photos | Videos | Renderings 08-29-2017, 09:38 PM
Replies: 343
Views: 115,709
Posted By Obzen
Nice work. Way to rep the silver! Also, LOL...

Nice work. Way to rep the silver!

Also, LOL at that second to last pic. Looks like that saturn got pulled over for speeding.
Forum: Cosmetic modifications (exterior and interior) 08-29-2017, 09:34 PM
Replies: 9
Views: 618
Posted By Obzen
Ouch. OP, probably best to just have it...

Ouch.

OP, probably best to just have it vinyl wrapped.
Forum: Photos | Videos | Renderings 08-29-2017, 02:47 PM
Replies: 13
Views: 774
Posted By Obzen
I'll counter that. don't get the sho n sto...

I'll counter that.

don't get the sho n sto either. Get the zl1 addons tow hook plate. Attaches to the tow hook mount.
...
Forum: Photos | Videos | Renderings 08-28-2017, 11:52 AM
Replies: 343
Views: 115,709
Posted By Obzen
Which splitter is that?

Which splitter is that?
Forum: Cosmetic modifications (exterior and interior) 08-28-2017, 11:43 AM
Replies: 9
Views: 516
Posted By Obzen
Too tall for my tastes but the car looks great. ...

Too tall for my tastes but the car looks great.

I like the height of the GM wicker bill but they're out of their mind pricing it at $350.
Forum: Autos For Sale / Wanted 08-25-2017, 10:43 PM
Replies: 4
Views: 773
Posted By Obzen
What's next?

What's next?
Forum: Autos For Sale / Wanted 08-25-2017, 10:42 PM
Replies: 11
Views: 1,508
Posted By Obzen
Maybe sell me the e force for a good price. lol....

Maybe sell me the e force for a good price. lol.


Fantastic car. Price may be a tad high. (Only because you asked for feedback. Not thread crapping)
Forum: Camaro DIY & HOW-TO instructions & discussions 08-25-2017, 09:11 PM
Replies: 4
Views: 639
Posted By Obzen
Step 1: Remove Louvres from package. Step...

Step 1: Remove Louvres from package.

Step 2: Set Louvres on fire.
Forum: Cosmetic modifications (exterior and interior) 08-24-2017, 10:44 PM
Replies: 3
Views: 284
Posted By Obzen
Probably silly question but are they not brushed...

Probably silly question but are they not brushed aluminum on the 1SS?
Forum: Forced Induction 08-15-2017, 08:00 PM
Replies: 49
Views: 4,388
Posted By Obzen
For 4995? :D

For 4995? :D
Forum: Forced Induction 08-15-2017, 05:58 PM
Replies: 49
Views: 4,388
Posted By Obzen
Well. Yeah I know. It would just be nice to "set...

Well. Yeah I know. It would just be nice to "set it and forget it" :biggrin:
Forum: Cosmetic modifications (exterior and interior) 08-15-2017, 10:56 AM
Replies: 8
Views: 349
Posted By Obzen
FYI its the same one thats installed on every...

FYI its the same one thats installed on every 1LE. Lot's of pics available.
Forum: Forced Induction 08-15-2017, 10:54 AM
Replies: 49
Views: 4,388
Posted By Obzen
Ugh. I wish I didn't have stupid CARB laws out...

Ugh. I wish I didn't have stupid CARB laws out here. I want this!
Forum: V8 LT1 Engine, Exhaust, and Bolt-Ons 08-14-2017, 11:38 PM
Replies: 18
Views: 1,006
Posted By Obzen
These guys have one ...

These guys have one

https://zl1addons.com/collections/chevy-camaro/products/camaro-14-17-stealth?variant=36448661633
Forum: V8 LT1 Engine, Exhaust, and Bolt-Ons 08-14-2017, 10:35 PM
Replies: 13
Views: 800
Posted By Obzen
Because perforations are +10hp. We also get +10...

Because perforations are +10hp. We also get +10 for perforated leather. Very racecar.
Forum: V8 LT1 Engine, Exhaust, and Bolt-Ons 08-14-2017, 08:39 PM
Replies: 18
Views: 1,006
Posted By Obzen
They seem to avoid any front views. Seems like...

They seem to avoid any front views. Seems like it would look totally odd from an angle besides the back?
Forum: Mechanical Maintenance: Break-in / Oil & Fluids / Servicing 08-14-2017, 03:02 PM
Replies: 13
Views: 1,255
Posted By Obzen
That doesn't sound right. I thought the whole...

That doesn't sound right. I thought the whole reason it was 10 quarts is BECAUSE of the coolers. 10 qt's is a crap load of oil.
Forum: General Automotive + Other Cars Discussion 08-11-2017, 10:55 PM
Replies: 14
Views: 1,356
Posted By Obzen
I'd trade in a heartbeat but don't want the extra...

I'd trade in a heartbeat but don't want the extra payment.

Enjoy. I spent a weekend with one and enjoyed every minute of it. To be honest it doesn't drive all that different than my SS but it...
Forum: 2016 Camaro: 6th Gen Camaro general forum 08-11-2017, 10:19 PM
Replies: 34
Views: 4,021
Posted By Obzen
For $100? Ya no thanks. Get a heat shield...

For $100? Ya no thanks.

Get a heat shield brand for $50 or covercraft for $55
Forum: Cosmetic modifications (exterior and interior) 08-11-2017, 06:48 PM
Replies: 195
Views: 25,060
Posted By Obzen
Nice. I was gonna go the eBay route but you'll...

Nice. I was gonna go the eBay route but you'll get my money now. Ordering this weekend
Forum: 2016 Camaro: 6th Gen Camaro general forum 08-11-2017, 06:47 PM
Replies: 68
Views: 5,843
Posted By Obzen
:bow: Sometimes you can put your shirt...

:bow:



Sometimes you can put your shirt over it before you blow on it. Kind of a warm boot method.
Forum: 2016 Camaro: 6th Gen Camaro general forum 08-11-2017, 03:27 PM
Replies: 68
Views: 5,843
Posted By Obzen
:lol:

:lol:
Forum: 2016 Camaro: 6th Gen Camaro general forum 08-11-2017, 02:13 PM
Replies: 68
Views: 5,843
Posted By Obzen
Yep. Even the dealer told me about this when I...

Yep. Even the dealer told me about this when I did a test drive. Definitely not secret.

I was hoping you found a way to manually activate it.
Forum: 6th gen Camaro 1LE 08-11-2017, 11:40 AM
Replies: 15
Views: 1,861
Posted By Obzen
That's a clean tape job.

That's a clean tape job.
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 10:17 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Beta 4
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.