Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com
 
MPD1
Go Back   Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com > Search Forums

Showing results 1 to 30 of 231
Search took 0.09 seconds.
Search: Posts Made By: infam0uz
Forum: General Automotive + Other Cars Discussion 02-12-2014, 01:33 PM
Replies: 138
Views: 6,721
Posted By infam0uz
It appears some of the corvettes around that area...

It appears some of the corvettes around that area has been moved away and is being parked in the hallway of the museum to avoid more damages to them i guess.

looking thru all these webcam feed,...
Forum: Cosmetic Maintenance: Washing, Waxing, Detailing, Bodywork, Protection 10-02-2012, 10:03 PM
Replies: 12
Views: 850
Posted By infam0uz
Hmm if i see the tag correct, im assuming hes...

Hmm if i see the tag correct, im assuming hes from pensacola, where im located as well. Our mall doesnt have any security cameras around really, but they have security driving around the mall very...
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 07-29-2012, 05:58 PM
Replies: 52
Views: 4,556
Posted By infam0uz
Hmm.. i wonder what happend to this one. ...

Hmm.. i wonder what happend to this one.

https://www.iaai.com/Vehicles/VehicleDetails.aspx?auctionID=0&itemID=13004238&RowNumber=23

...
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 05-24-2012, 09:45 PM
Replies: 96
Views: 18,347
Posted By infam0uz
Entered this. Thanks.

Entered this. Thanks.
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 05-24-2012, 09:38 PM
Replies: 124
Views: 12,358
Posted By infam0uz
Just watched the show - Excellent Choice on that...

Just watched the show - Excellent Choice on that condo. Your Sisters are hot. I had to say that lol.

What the heck do you do, you must have a good job. Was just wondering what you do?

Great...
Forum: Off-topic Discussions 02-06-2012, 12:30 AM
Replies: 35
Views: 1,684
Posted By infam0uz
Oh Also that Acura NSX Commerical was my favorite...

Oh Also that Acura NSX Commerical was my favorite as well, Fine piece of machinery!


Honestly it looks wayyyy better than an AUDI R8 or an Lexus LFA
...
Forum: Off-topic Discussions 02-05-2012, 10:31 PM
Replies: 35
Views: 1,684
Posted By infam0uz
I liked the Graduation Gift commerical and the...

I liked the Graduation Gift commerical and the silverado commerical.

Non Chevy - I liked the VW Commerical where the dog was overweight to fit through the dog door.
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 02-05-2012, 10:27 PM
Replies: 36
Views: 4,032
Posted By infam0uz
Saw that tag on the sonic as well, but no volt...

Saw that tag on the sonic as well, but no volt commerical. I couldnt find the tag on the silverado truck.

I have the chevy game time app, it only lists its on the silverado n sonic. No Volt
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 02-05-2012, 07:17 PM
Replies: 12
Views: 2,054
Posted By infam0uz
Yeah not seeing an commerical either - but got my...

Yeah not seeing an commerical either - but got my plates number for it, even though i signed up after the 27th.. but indicates it would be shown 4 times during the superbowl which made me go hmm..
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 01-25-2012, 03:40 AM
Replies: 47
Views: 2,778
Posted By infam0uz
You sure thats your PT? the tag looks like a...

You sure thats your PT? the tag looks like a Florida tag and ive swear ive seen this on the PT Forums before, I used to own one as well.
Forum: USA - Florida 01-14-2012, 11:30 PM
Replies: 354
Views: 7,731
Posted By infam0uz
Sounds like a great turnout and tons of fun, i...

Sounds like a great turnout and tons of fun, i was sitting at home dealing with a cold. I'll be sure to catch the next one, ill be watching the forums for the next one. :D
Forum: USA - Florida 01-13-2012, 09:37 PM
Replies: 354
Views: 7,731
Posted By infam0uz
I wont be abe to attend. Got a ear ache and...

I wont be abe to attend. Got a ear ache and sinsues. Have fun everyone!
Forum: USA - Florida 01-12-2012, 02:47 PM
Replies: 354
Views: 7,731
Posted By infam0uz
Gosh that bring memories when i got pulled over...

Gosh that bring memories when i got pulled over that day, Look at me drivin that silver convertible rental. Ahh the good ol days.


Any idea what this weekend event gonna be like, Where is it...
Forum: USA - Florida 01-02-2012, 02:41 PM
Replies: 354
Views: 7,731
Posted By infam0uz
Hmm.. should i rent another one and join yall? ...

Hmm.. should i rent another one and join yall?

Im thinking about it.. ;)
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 11-17-2011, 02:37 AM
Replies: 12
Views: 1,181
Posted By infam0uz
I noticed some dealers are doing false advertisements..

After reading that thread a few pages back about some guy buying a LT/RS that slapped on some RS badges.

It seems like that dealer isnt the only one, I came across an camaro about an hr away from...
Forum: Camaro Photos | Spyshots | Video | Media Gallery 10-12-2011, 02:52 AM
Replies: 38
Views: 3,769
Posted By infam0uz
Forza 4 is only on the 360, Since its an...

Forza 4 is only on the 360, Since its an microsoft based game.
Forum: Camaro Photos | Spyshots | Video | Media Gallery 10-12-2011, 01:02 AM
Replies: 145
Views: 7,013
Posted By infam0uz
Aw man why did i have to miss this event, looks...

Aw man why did i have to miss this event, looks like a blast, i gotta have this down on my calender to attend the next one. Looks fun.
Forum: USA - Florida 09-24-2011, 04:14 PM
Replies: 5,898
Views: 241,974
Posted By infam0uz
aw man i missed this, i went around 1ish and...

aw man i missed this, i went around 1ish and yall were already gone. I didnt have any rental with me, was gonna stop by and visit yall but sadly i arrived to late, hope every1 had a great time, did...
Forum: USA - Southeast 09-10-2011, 08:39 AM
Replies: 80
Views: 3,453
Posted By infam0uz
Ill be out there around 1130 or so at the derail...

Ill be out there around 1130 or so at the derail diner. Dont leave without me yet lol.

Ill be in another rental. Itll be a silver convertible.

See yall there.

Jon
Forum: USA - Southeast 09-09-2011, 12:55 PM
Replies: 80
Views: 3,453
Posted By infam0uz
I was thinking the same too, but again im still...

I was thinking the same too, but again im still checking to see who has any rental left of the converts, i cant find anything yet so far so im not sure if ill be able to go.
Forum: USA - Southeast 09-07-2011, 02:34 PM
Replies: 80
Views: 3,453
Posted By infam0uz
Guess ya can count me in as a maybe, gonna...

Guess ya can count me in as a maybe, gonna manage trying to rent another camaro convertible for this event since itll be nice and breezy outside, would be a nice day to drive with the top down.
...
Forum: USA - Florida 08-19-2011, 09:31 PM
Replies: 147
Views: 5,093
Posted By infam0uz
I wont be able to make it, Have fun! I'll...

I wont be able to make it, Have fun!

I'll probably will go to the next one.
Forum: USA - Florida 08-18-2011, 12:03 AM
Replies: 147
Views: 5,093
Posted By infam0uz
Sorry havent been around and havent gotten the...

Sorry havent been around and havent gotten the chance to post in the tallahassee meet/greet thread with some pics, ive been super busy.

Now again i still dont have a camaro, this means i gotta...
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 08-10-2011, 04:09 PM
Replies: 79
Views: 3,871
Posted By infam0uz
http://www.camaro5.com/forums/attachment.php?attac...

http://www.camaro5.com/forums/attachment.php?attachmentid=26614&stc=1&d=1242746902

not sure how it would look either way..
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 08-06-2011, 03:19 AM
Replies: 29
Views: 1,668
Posted By infam0uz
You may want to change "what i drive" since it...

You may want to change "what i drive" since it says cgm 2ss ;) sorry the deal didnt work out.
Forum: USA - Southeast 07-23-2011, 05:21 AM
Replies: 270
Views: 8,948
Posted By infam0uz
Im up and picking up a friend. Rick. Can you...

Im up and picking up a friend.

Rick. Can you wait a bit. Like till 720. It takes me a hr to drive there sinxe friend lives another 30 mins from me.
Forum: USA - Southeast 07-23-2011, 12:05 AM
Replies: 270
Views: 8,948
Posted By infam0uz
I got the rental! :happyanim: Excited.....

I got the rental! :happyanim:

Excited.. heres a teaser shot (I know its dark n nothing) Just sharing the excitement of a rental.. lol (Victory Red 2SS/RS Convert)
...
Forum: USA - Southeast 07-22-2011, 10:06 PM
Replies: 270
Views: 8,948
Posted By infam0uz
On my way out to get the rental convert, here to...

On my way out to get the rental convert, here to hoping tommorow will be a beautiful day. See Ya'll in the am.
Forum: USA - Southeast 07-22-2011, 08:08 PM
Replies: 270
Views: 8,948
Posted By infam0uz
Well! Its Offical, I have found a Victory Red...

Well! Its Offical, I have found a Victory Red SS/RS Convertible Rental and im picking it up at 10 tonight, just in time for tommorows event, So i'll be meeting up with the crestview gang tommorow. ...
Forum: USA - Southeast 07-22-2011, 01:14 PM
Replies: 270
Views: 8,948
Posted By infam0uz
NAZZ Im not sure if ill be able to go or...

NAZZ

Im not sure if ill be able to go or not, since im looking for another rental camaro to ride out there and theres nothing at the moment.. plus the weather is kinda holding me as well since...
Showing results 1 to 30 of 231

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 11:48 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.