Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com
 
MPD1
Go Back   Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com > Search Forums

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.22 seconds.
Search: Posts Made By: PQ
Forum: Member Car Journals Today, 12:46 PM
Replies: 5,517
Views: 178,193
Posted By PQ
These are Fast #85 injectors. I've heard good and...

These are Fast #85 injectors. I've heard good and bad with them. They should work just fine for now.

Still might need to get a fuel pump control module with the ZL1 pump I put in. I'm hoping the...
Forum: Camaro V8 LS3 / L99 Engine, Exhaust, and Bolt-Ons Today, 12:44 PM
Replies: 4
Views: 111
Posted By PQ
haha, Cheap bump. The hoses I have on my...

haha, Cheap bump.

The hoses I have on my car are not marked. I just really need to know the brake booster hose and the PCV hose diameters. :iono:
Forum: Camaro V8 LS3 / L99 Engine, Exhaust, and Bolt-Ons Today, 09:37 AM
Replies: 4
Views: 111
Posted By PQ
650003

650003
Forum: Camaro V8 LS3 / L99 Engine, Exhaust, and Bolt-Ons Today, 09:33 AM
Replies: 5
Views: 138
Posted By PQ
Checking them out. Thanks. You are 100%...

Checking them out. Thanks.

You are 100% golden with Maureen and Becky and Joe. My grill, suspension, transmission mount, and even parts for Bonnies Vette all came from them. :nod:

I'll call...
Forum: Camaro V8 LS3 / L99 Engine, Exhaust, and Bolt-Ons Today, 01:03 AM
Replies: 5
Views: 138
Posted By PQ
haha, I have ordered all kinds of stuff from...

haha, I have ordered all kinds of stuff from Maureen. :first:

I just don't know what exactly to order. Like, what to tell her it is. Some of it I need pictures to see. :dizzy:

I probably need...
Forum: Camaro V8 LS3 / L99 Engine, Exhaust, and Bolt-Ons Today, 12:56 AM
Replies: 5
Views: 138
Posted By PQ
Where can I get various bolts, fasteners and stock parts......

Need some firewall material as mine was ripped up by the shop that did the cam.

Also need some bellhousing bolts, a valve cover bolt and other small odds and ends as I finish the new engine.
...
Forum: Camaro V8 LS3 / L99 Engine, Exhaust, and Bolt-Ons Today, 12:52 AM
Replies: 4
Views: 111
Posted By PQ
Vacuum hose sizes and colors?

Anyone know the PCV hose sizes and if I can get some colored ones anywhere?
Forum: Member Car Journals Yesterday, 08:26 PM
Replies: 5,517
Views: 178,193
Posted By PQ
:biggrin: 649897

:biggrin:

649897
Forum: Member Car Journals 07-28-2014, 11:26 PM
Replies: 5,517
Views: 178,193
Posted By PQ
:rolleyes: I was pretty pissed when I wrote...

:rolleyes:

I was pretty pissed when I wrote that. hahaha
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 07-28-2014, 10:56 PM
Replies: 434
Views: 27,622
Posted By PQ
:wave:

:wave:
Forum: Member Car Journals 07-28-2014, 10:55 PM
Replies: 5,517
Views: 178,193
Posted By PQ
Bought the TR6 plugs today. Gapped out of the...

Bought the TR6 plugs today. Gapped out of the box. I'll see how it goes.

Today got the headers, coilpacks, transmission brace, and some odds and ends put in. It's the odds and ends that take so...
Forum: Member Car Journals 07-28-2014, 10:28 AM
Replies: 5,517
Views: 178,193
Posted By PQ
Spark plugs. Anything recomended different?...

Spark plugs.

Anything recomended different?

Cam is a bit bigger and will be running more boost with less compression.
Forum: Member Car Journals 07-27-2014, 04:49 PM
Replies: 5,517
Views: 178,193
Posted By PQ
I can't find the factory bolt positions. I...

I can't find the factory bolt positions. I suppose I need to go to Lowes and get some more bolts and cut them. Ugh...............
Forum: Member Car Journals 07-27-2014, 04:48 PM
Replies: 3,110
Views: 144,434
Posted By PQ
:lol:

:lol:
Forum: Member Car Journals 07-27-2014, 12:04 AM
Replies: 3,110
Views: 144,434
Posted By PQ
Could the seals have worn while sitting on the...

Could the seals have worn while sitting on the stock struts?

I. too, have he supercars so I forgot what the stock stuff felt like.
Forum: Member Car Journals 07-26-2014, 11:43 PM
Replies: 3,110
Views: 144,434
Posted By PQ
Our early cars were pretty swishy. Probably why...

Our early cars were pretty swishy. Probably why one of the first things they improved on was the suspension. hahaha
Forum: Member Car Journals 07-26-2014, 11:23 PM
Replies: 5,517
Views: 178,193
Posted By PQ
haha, I'll keep the Ford work to a minimum. ...

haha, I'll keep the Ford work to a minimum.

Painted the power steering and hooked it up and the AC mounted too. Took the transmission braces off. Put the transmission bellhousing bolts in. I...
Forum: Member Car Journals 07-26-2014, 03:46 PM
Replies: 5,517
Views: 178,193
Posted By PQ
So on the way home to do a little work on the...

So on the way home to do a little work on the car.......... :biggrin:
Forum: Off-topic Discussions 07-25-2014, 08:48 PM
Replies: 756
Views: 25,904
Posted By PQ
WTF.................. spoilers gallore. how the...

WTF.................. spoilers gallore. how the hell can they put out this type of trailer. I sure hope a lot of it's to lead us on the wrong path.
...
Forum: Member Car Journals 07-25-2014, 08:45 PM
Replies: 5,517
Views: 178,193
Posted By PQ
Car has been sitting for over a year. Since last...

Car has been sitting for over a year. Since last June.

I'll get back to work on it Saturday after work. Gotta do an intake manifold for a clients 1996 Town Car.

Fords really are pieces of...
Forum: Member Car Journals 07-24-2014, 01:18 AM
Replies: 5,517
Views: 178,193
Posted By PQ
Yup, went in nicely but I had to take the motor...

Yup, went in nicely but I had to take the motor mounts off to get the flywheel to clear the bellhousing because it would not let the motor get back far enough to set onto the studs. Kinds sucked but...
Forum: Forced Induction - V8 07-23-2014, 05:18 PM
Replies: 226
Views: 15,589
Posted By PQ
It was a Vengeance Stage one comp cam.

It was a Vengeance Stage one comp cam.
Forum: Member Car Journals 07-23-2014, 05:12 PM
Replies: 5,517
Views: 178,193
Posted By PQ
:bonk: No doubt. Nothing a few good laps...

:bonk:

No doubt. Nothing a few good laps around the high school parking lot won't take care of. :burnrubber:

Yes. It pissed me off. I could have set the engine and it would have been tight but...
Forum: Member Car Journals 07-22-2014, 05:02 PM
Replies: 5,517
Views: 178,193
Posted By PQ
So I bought some harder bolts and had to cut them...

So I bought some harder bolts and had to cut them off because I could not find short enough ones. hahaha

The next guy who takes this engine off is going to need a 15mm socket AND a 17mm socket to...
Forum: Member Car Journals 07-22-2014, 05:00 PM
Replies: 5,517
Views: 178,193
Posted By PQ
Oh, ya, and once again the factory torque spec...

Oh, ya, and once again the factory torque spec sheet bit me in the ass. I broke a motor mount bracket bolt off. And stretched the others.

So the pdf sheet has the following.....

Engine Mount...
Forum: Member Car Journals 07-22-2014, 04:34 PM
Replies: 5,517
Views: 178,193
Posted By PQ
:rolleyes: :rolleyes: Funny thing is...

:rolleyes:

:rolleyes:

Funny thing is using a retractable mirror I was able to determine that one of them had no witness mark. But the rest did seem to. The two bottom bolts by the oil pan were...
Forum: Member Car Journals 07-21-2014, 05:22 PM
Replies: 5,517
Views: 178,193
Posted By PQ
I know there were 6 bellhousing bolts that came...

I know there were 6 bellhousing bolts that came out. But there is room to put 8 of them. Trying to figure out which holes to leave open.
Forum: Off-topic Discussions 07-20-2014, 01:12 AM
Replies: 64
Views: 2,208
Posted By PQ
I like pie.

I like pie.
Forum: Member Car Journals 07-19-2014, 12:42 PM
Replies: 5,517
Views: 178,193
Posted By PQ
5 hours..... Damn. lol Ain't started...

5 hours..... Damn.

lol

Ain't started haha.
Forum: Member Car Journals 07-17-2014, 11:35 AM
Replies: 5,517
Views: 178,193
Posted By PQ
Whoa..... that's purdy. I thought about it...

Whoa..... that's purdy.

I thought about it but since this is a daily driver and will get plenty dirty with pretty much a hose washing from time to time it would only get dull again. I was going...
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 02:17 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.