Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com
 
Apex Paul
Go Back   Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com > General Camaro Forums > Camaro Fest Discussions > 2011 Camaro5 Fest (II)

Reply
 
Thread Tools
Old 07-16-2012, 01:53 PM   #176
PQ
Booooosted.
 
PQ's Avatar
 
Drives: Blown beast.
Join Date: Apr 2008
Location: Mobile, AL
Posts: 36,916
Send a message via Yahoo to PQ


Mike is right. We pushed for name tags for two years. To no avail. They just didn't help.

You guys who have never been to one are going to find out that, much like having to look at a phone pad to remember a number, people will even tell you their screen names but often you have to look at it on a screen to bring it to mind.

FTR, I'm the midget with the really loud car.

Oh, and no Savinis.
__________________
PQ is offline   Reply With Quote
Old 07-16-2012, 01:56 PM   #177
Redemption
Just Because!
 
Redemption's Avatar
 
Drives: 2010 SIM 2SSRS
Join Date: Jun 2010
Location: San Jose, Ca
Posts: 7,112
I didn't find my name tag till I got home last year.

But yeah, I had a hard time remembering a forum name until I looked at the avatar or sig. Lol gotta love smart phones... Hold on, lemme look online so I know who the heck you are. Just a second, here, hold my beer.
__________________
Redemption is offline   Reply With Quote
Old 07-16-2012, 02:06 PM   #178
PQ
Booooosted.
 
PQ's Avatar
 
Drives: Blown beast.
Join Date: Apr 2008
Location: Mobile, AL
Posts: 36,916
Send a message via Yahoo to PQ
Quote:
Originally Posted by Redemption View Post
I didn't find my name tag till I got home last year.

But yeah, I had a hard time remembering a forum name until I looked at the avatar or sig. Lol gotta love smart phones... Hold on, lemme look online so I know who the heck you are. Just a second, here, hold my beer.


OMG, that's so accurate. LMAO
__________________
PQ is offline   Reply With Quote
Old 07-16-2012, 02:08 PM   #179
dianeokie
Going places
 
dianeokie's Avatar
 
Drives: 2011 2LT/RS Victory Red
Join Date: Oct 2010
Location: Atlanta, GA
Posts: 4,627
Most important question is this.........why are you posting on a 2011 thread?
__________________



"just stay with traffic, you'll be fine". = famous last words
dianeokie is offline   Reply With Quote
Old 07-16-2012, 02:24 PM   #180
PQ
Booooosted.
 
PQ's Avatar
 
Drives: Blown beast.
Join Date: Apr 2008
Location: Mobile, AL
Posts: 36,916
Send a message via Yahoo to PQ
Quote:
Originally Posted by dianeokie View Post
Most important question is this.........why are you posting on a 2011 thread?
__________________
PQ is offline   Reply With Quote
Old 07-16-2012, 02:30 PM   #181
Dr Jkel
and MR. HYDE
 
Dr Jkel's Avatar
 
Drives: 2010 2SS RJT/BLK 6Spd Man
Join Date: May 2009
Location: Oxford, Alabama
Posts: 4,461
Quote:
Originally Posted by dianeokie View Post
Most important question is this.........why are you posting on a 2011 thread?
Cause they are using the new math............dont you 'member
__________________
MUSTANG...Like Bringing a Hot Dog to a Steak Dinner....There is no comparison.
Dr Jkel is offline   Reply With Quote
Old 07-16-2012, 02:35 PM   #182
Redemption
Just Because!
 
Redemption's Avatar
 
Drives: 2010 SIM 2SSRS
Join Date: Jun 2010
Location: San Jose, Ca
Posts: 7,112
Wait, it's not 2011?!? I've got everything booked in phoenix... Damnit.
__________________
Redemption is offline   Reply With Quote
Old 07-16-2012, 02:43 PM   #183
Dr Jkel
and MR. HYDE
 
Dr Jkel's Avatar
 
Drives: 2010 2SS RJT/BLK 6Spd Man
Join Date: May 2009
Location: Oxford, Alabama
Posts: 4,461
Shhh Don't tell'em
__________________
MUSTANG...Like Bringing a Hot Dog to a Steak Dinner....There is no comparison.
Dr Jkel is offline   Reply With Quote
Old 07-16-2012, 02:45 PM   #184
PQ
Booooosted.
 
PQ's Avatar
 
Drives: Blown beast.
Join Date: Apr 2008
Location: Mobile, AL
Posts: 36,916
Send a message via Yahoo to PQ
Quote:
Originally Posted by Redemption View Post
Wait, it's not 2011?!? I've got everything booked in phoenix... Damnit.
You will have plenty of time to tour the Googlea and PayPal offices now. LMAO
__________________
PQ is offline   Reply With Quote
Old 07-16-2012, 02:53 PM   #185
Redemption
Just Because!
 
Redemption's Avatar
 
Drives: 2010 SIM 2SSRS
Join Date: Jun 2010
Location: San Jose, Ca
Posts: 7,112
Lol

Well PayPal is 1 mile down the road from here.

Google is about 10 miles.

So I'll probably cancel my hotel, airfare, catering truck and keg delivery.

__________________
Redemption is offline   Reply With Quote
Old 07-17-2012, 03:11 AM   #186
mlee
H-Town Camaro Club
 
mlee's Avatar
 
Drives: Number Twenty-Three
Join Date: Oct 2008
Location: Conroe, TX
Posts: 24,921
Quote:
Originally Posted by PQ View Post
Mike is right. We pushed for name tags for two years. To no avail. They just didn't help.

You guys who have never been to one are going to find out that, much like having to look at a phone pad to remember a number, people will even tell you their screen names but often you have to look at it on a screen to bring it to mind.

FTR, I'm the midget with the really loud car.

Oh, and no Savinis.
Exactly -
Me: What's your C5 username

Them: 2SSRSL99123 with 125,000 posts

Me: Awwwweeee dayuuummmm nice to finally meet you (give em a bro hug)

After they Leave -

Me: Hey Randy... who the hell was that.?

Randy: Beats me, cool guy... I thought you knew...

Me: And we just indoctrinated him into the circle too..

Randy:


Quote:
Originally Posted by Redemption View Post
I didn't find my name tag till I got home last year.

But yeah, I had a hard time remembering a forum name until I looked at the avatar or sig. Lol gotta love smart phones... Hold on, lemme look online so I know who the heck you are. Just a second, here, hold my beer.
WHAT???? You were in Phoenix last year...

Did I meet you...
__________________
.
mlee is offline   Reply With Quote
Old 07-17-2012, 11:13 AM   #187
Redemption
Just Because!
 
Redemption's Avatar
 
Drives: 2010 SIM 2SSRS
Join Date: Jun 2010
Location: San Jose, Ca
Posts: 7,112
Quote:
Originally Posted by mlee View Post
Exactly -
Me: What's your C5 username

Them: 2SSRSL99123 with 125,000 posts

Me: Awwwweeee dayuuummmm nice to finally meet you (give em a bro hug)

After they Leave -

Me: Hey Randy... who the hell was that.?

Randy: Beats me, cool guy... I thought you knew...

Me: And we just indoctrinated him into the circle too..

Randy:


WHAT???? You were in Phoenix last year...

Did I meet you...
Haha, yeah I was there! I was the guy in the SIM Camarooooo.... Wait that won't help. Uhhh my name is 20102ssrsslmnopqrsruvwxyz.... No that doesn't help either. I was drinking beer at 7am.... No DAMN! Everyone was drinking at all hours.

Could of met, but couldn't tell ya for sure!

I'm Jason, nice to meet ya! :-)
__________________
Redemption is offline   Reply With Quote
Old 07-17-2012, 08:39 PM   #188
dianeokie
Going places
 
dianeokie's Avatar
 
Drives: 2011 2LT/RS Victory Red
Join Date: Oct 2010
Location: Atlanta, GA
Posts: 4,627
Quote:
Originally Posted by Redemption View Post
Haha, yeah I was there! I was the guy in the SIM Camarooooo.... Wait that won't help. Uhhh my name is 20102ssrsslmnopqrsruvwxyz.... No that doesn't help either. I was drinking beer at 7am.... No DAMN! Everyone was drinking at all hours.

Could of met, but couldn't tell ya for sure!

I'm Jason, nice to meet ya! :-)
Are y'all still back in 2011????

C'mon guys..............
__________________



"just stay with traffic, you'll be fine". = famous last words
dianeokie is offline   Reply With Quote
Old 07-17-2012, 08:45 PM   #189
PQ
Booooosted.
 
PQ's Avatar
 
Drives: Blown beast.
Join Date: Apr 2008
Location: Mobile, AL
Posts: 36,916
Send a message via Yahoo to PQ
Quote:
Originally Posted by mlee View Post
Exactly -
Me: What's your C5 username

Them: 2SSRSL99123 with 125,000 posts

Me: Awwwweeee dayuuummmm nice to finally meet you (give em a bro hug)

After they Leave -

Me: Hey Randy... who the hell was that.?

Randy: Beats me, cool guy... I thought you knew...

Me: And we just indoctrinated him into the circle too..

Randy:
__________________
PQ is offline   Reply With Quote
 
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
BADGES I DONT NEED NO STINKING BADGES Bmbl-B USA - NY / NJ / PA 17 01-13-2010 10:14 PM
2010 Badges 2010Camaro2LTRS 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 12 11-28-2009 12:12 PM
SS badging ASSMAN 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 16 06-13-2009 02:55 AM


All times are GMT -5. The time now is 12:12 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.