Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com
 
TireRack
Go Back   Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com > General Camaro Forums > Chevy Camaro vs...


Reply
 
Thread Tools
Old 05-14-2013, 02:21 PM   #183
08-G35s/6MT

 
08-G35s/6MT's Avatar
 
Drives: racecars
Join Date: Dec 2010
Location: BMN
Posts: 1,776
Quote:
Originally Posted by MagnumForceGB View Post
Thanks. She always wanted to drag her car since she got it and she was the one that talked me into going there the first time. Its fun, can't wait till we go next Friday, haven't been in 2 months.



Very nice. A little friendly competition in-house is good for a marriage.
Haven't seen you at the track in a while.... did you end up going to Tulsa Raceway?
08-G35s/6MT is offline   Reply With Quote
Old 05-14-2013, 03:51 PM   #184
MagnumForceGB


 
MagnumForceGB's Avatar
 
Drives: Fastest 2010 Camaro V6
Join Date: Apr 2010
Location: Newcastle, OK
Posts: 3,147
Quote:
Originally Posted by 08-G35s/6MT View Post
Haven't seen you at the track in a while.... did you end up going to Tulsa Raceway?
Nah, the day we were supposed to go the weather was crap, 40% chance of rain and cold. We are going to be rusty when we go back out there, reaction times might be in the 5 second range.
__________________
Camaro V6 = 11.752 @ 117.27
MagnumForceGB is offline   Reply With Quote
Old 05-15-2013, 06:05 AM   #185
Ohio Snake
 
Ohio Snake's Avatar
 
Drives: 2011 Camaro SS, 2012 Shelby GT500
Join Date: Jan 2013
Location: Columbus, Ohio
Posts: 87
Quote:
Originally Posted by msb7144 View Post
I hear ya man. I hate that you are stuck with the front plate in Ohio but glad NOT to see it on the Shelby. I used to live in NE Ohio and hated the front plate thing..........not that I ever put it on though. Sweet rides!
I decided to forgo the front plate. Can't bring myself to drilling holes in the bumper. The law has left me alone so far. If I get pulled over someday, I'll just pay the fine.


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Ohio Snake is offline   Reply With Quote
Old 05-17-2013, 07:58 AM   #186
msb7144
 
Drives: '12 1LT Camaro (wife's)
Join Date: May 2009
Location: Charlotte, NC
Posts: 67
Smile

Quote:
Originally Posted by Ohio Snake View Post
I decided to forgo the front plate. Can't bring myself to drilling holes in the bumper. The law has left me alone so far. If I get pulled over someday, I'll just pay the fine.


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Just tell the officer that you had to order the front plate bracket and it has not come in yet. As long as the same cop dont pull you over you are good to go. I used that line about 10-12 times when I lived in Ohio and had no front plate.
msb7144 is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2013, 01:29 AM   #187
PrincessLoveMustangs
Mustang Sally
 
PrincessLoveMustangs's Avatar
 
Drives: 04 GT Mustang and 93 Nissan 240SX
Join Date: May 2013
Location: South Carolina
Posts: 75
Aww this is so cute... I bet your wife win every time .
__________________
I Come In Peace!!!


PrincessLoveMustangs is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2013, 01:46 AM   #188
Q'smuscle
Account Suspended
 
Drives: 2011 Camaro VR 2SS/RS & Impala
Join Date: Apr 2013
Location: Riverside,ca
Posts: 5,343
Quote:
Originally Posted by PrincessLoveMustangs View Post
Aww this is so cute... I bet your wife win every time .
lmao good one ! it seems like the women wants to race more these days
Q'smuscle is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2013, 01:52 AM   #189
PrincessLoveMustangs
Mustang Sally
 
PrincessLoveMustangs's Avatar
 
Drives: 04 GT Mustang and 93 Nissan 240SX
Join Date: May 2013
Location: South Carolina
Posts: 75
Quote:
Originally Posted by Q'smuscle View Post
lmao good one ! it seems like the women wants to race more these days


I would race you and give you a head start.


__________________
I Come In Peace!!!


PrincessLoveMustangs is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2013, 02:20 AM   #190
Q'smuscle
Account Suspended
 
Drives: 2011 Camaro VR 2SS/RS & Impala
Join Date: Apr 2013
Location: Riverside,ca
Posts: 5,343
Quote:
Originally Posted by PrincessLoveMustangs View Post


I would race you and give you a head start.


Oh ,you mean like this ? lmao please
Q'smuscle is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2013, 02:40 AM   #191
PrincessLoveMustangs
Mustang Sally
 
PrincessLoveMustangs's Avatar
 
Drives: 04 GT Mustang and 93 Nissan 240SX
Join Date: May 2013
Location: South Carolina
Posts: 75
Quote:
Originally Posted by Q'smuscle View Post
Oh ,you mean like this ? lmao please
LMAOOO no, I will show you better than I can tell you on the race track. Your cool and the first Camaro Owner I've had a chat with anywhere . But you still can't beat me.
__________________
I Come In Peace!!!


PrincessLoveMustangs is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2013, 03:14 AM   #192
Q'smuscle
Account Suspended
 
Drives: 2011 Camaro VR 2SS/RS & Impala
Join Date: Apr 2013
Location: Riverside,ca
Posts: 5,343
Quote:
Originally Posted by PrincessLoveMustangs View Post
LMAOOO no, I will show you better than I can tell you on the race track. Your cool and the first Camaro Owner I've had a chat with anywhere . But you still can't beat me.
track ? yea now your danica patrick lol. and aww thanks, you're not so bad yourself behind your pony j/p . And yea you're the first mustang woman I've chatted with too. But mustang taillights as nice as they are to me. pony's tend to kick if you're behind them so I definitely wont be behind you. Sorry!
Q'smuscle is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2013, 03:28 AM   #193
PrincessLoveMustangs
Mustang Sally
 
PrincessLoveMustangs's Avatar
 
Drives: 04 GT Mustang and 93 Nissan 240SX
Join Date: May 2013
Location: South Carolina
Posts: 75
Quote:
Originally Posted by Q'smuscle View Post
track ? yea now your danica patrick lol. and aww thanks, you're not so bad yourself behind your pony j/p . And yea you're the first mustang woman I've chatted with too. But mustang taillights as nice as they are to me. pony's tend to kick if you're behind them so I definitely wont be behind you. Sorry!

Thanks . lol you've had me on this forum all night, my Mustang buddies going to be mad at me and think I'm converting to a Camaro woman .
__________________
I Come In Peace!!!


PrincessLoveMustangs is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2013, 03:48 AM   #194
08-G35s/6MT

 
08-G35s/6MT's Avatar
 
Drives: racecars
Join Date: Dec 2010
Location: BMN
Posts: 1,776
I saw them race tonight, DA was crap though.

My friend's bolt on V6 Mustang did 13.2 @ 113 mph, he couldn't get any grip for crap.



I rode with my friend in his 1990 Honda Civic Sedan with H22 swap, we did a few runs. Lost to supercharged tundra that did 13.4 @ 103 mph and beat a G8 GT that did 14.4 @ 99 mph(that's what they run at our track), the best time in the Civic was 14.0 @ 100 mph. (With nitrous he ran 12.2 @ 110 mph, his best pass on motor is 13.7 @ 103 mph; on separate day).

Funniest thing I have ever seen in my life was the look of the g8 gt guy ahahahahahh, stuck up v8 owner would not even acknowledge us or look at us when I tried to talk to him.

There was a 2008 G35 sedan auto with tune, cai, and catback ran 14.0 @ 100 mph.... Seemed slow. I ran 13.6 @ 103 in better DA and 13.8 @ 101 in basically the same DA. Could be the fact that he wasn't a Sport model with VLSD, wider summer rear tires, stiffer suspension? Eh idk.

There was also bolt on is350 that puts a car length on my g35 that ran 14.3 @ 98 mph! Makes no sense to me at all.

Modified tuned version of my car and a car that I lost to both run half a second slower then I did in similar DA.
08-G35s/6MT is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2013, 03:51 AM   #195
Q'smuscle
Account Suspended
 
Drives: 2011 Camaro VR 2SS/RS & Impala
Join Date: Apr 2013
Location: Riverside,ca
Posts: 5,343
Quote:
Originally Posted by PrincessLoveMustangs View Post
Thanks . lol you've had me on this forum all night, my Mustang buddies going to be mad at me and think I'm converting to a Camaro woman .
alright! Hahaha and no you had me on here all night with your friendly fire . Yea, tell your pony buddies my passenger seat is where your heart is ! lmao Well if you're in my passenger seat you're definitely converting in their eyes hahaha
Q'smuscle is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2013, 04:03 AM   #196
PrincessLoveMustangs
Mustang Sally
 
PrincessLoveMustangs's Avatar
 
Drives: 04 GT Mustang and 93 Nissan 240SX
Join Date: May 2013
Location: South Carolina
Posts: 75
Quote:
Originally Posted by Q'smuscle View Post
alright! Hahaha and no you had me on here all night with your friendly fire . Yea, tell your pony buddies my passenger seat is where your heart is ! lmao Well if you're in my passenger seat you're definitely converting in their eyes hahaha
I think I may need a drink before I ride with you and I don't drink lol . Get you some practice so we can race, I will let you sleep now... goodnight.


__________________
I Come In Peace!!!


PrincessLoveMustangs is offline   Reply With Quote
 
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 03:46 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Beta 4
Copyright ©2000 - 2016, vBulletin Solutions, Inc.