Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com
 
dave@hennessey
Go Back   Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com > General Camaro Forums > Member Car Journals


Reply
 
Thread Tools
Old 10-23-2012, 09:15 PM   #421
SSE 4 2SS
Boosted Moderator
 
SSE 4 2SS's Avatar
 
Drives: Bone Stock LS3
Join Date: Sep 2009
Location: Kyle Tx
Posts: 14,324
Send a message via AIM to SSE 4 2SS Send a message via Yahoo to SSE 4 2SS
Quote:
Originally Posted by GTAHVIT View Post
do they work?


Quote:
Originally Posted by JusticePete View Post
Only if you put them on

Pay attention.... You gotta go back and to follow the train of thought and responses...

Quote:
Originally Posted by mlee View Post
Did you get lost in the wrong thread again...

my front thingy came installed from the factory.


































__________________
If the car feels like it is on rails, you are probably driving too slow. -Ross Bentley

Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.

“If everything seems under control, you're just not going fast enough.” Mario Andretti

If you can turn, you ain't going fast enough...
SSE 4 2SS is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2012, 09:18 PM   #422
JusticePete
 
JusticePete's Avatar
 
Drives: Camaro Justice
Join Date: Jun 2007
Location: Virginia
Posts: 17,637
I knew there was a reason I liked this thread.
JusticePete is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2012, 09:23 PM   #423
SSE 4 2SS
Boosted Moderator
 
SSE 4 2SS's Avatar
 
Drives: Bone Stock LS3
Join Date: Sep 2009
Location: Kyle Tx
Posts: 14,324
Send a message via AIM to SSE 4 2SS Send a message via Yahoo to SSE 4 2SS
Quote:
Originally Posted by JusticePete View Post
I knew there was a reason I liked this thread.
Yeah, Mike thinks it's all about him and some ZL something or nother...
__________________
If the car feels like it is on rails, you are probably driving too slow. -Ross Bentley

Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.

“If everything seems under control, you're just not going fast enough.” Mario Andretti

If you can turn, you ain't going fast enough...
SSE 4 2SS is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2012, 09:30 PM   #424
JusticePete
 
JusticePete's Avatar
 
Drives: Camaro Justice
Join Date: Jun 2007
Location: Virginia
Posts: 17,637
Quote:
Originally Posted by SSE 4 2SS View Post
Yeah, Mike thinks it's all about him and some ZL something or nother...
I thought this was Dragoneye's thread?
JusticePete is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2012, 09:31 PM   #425
SSE 4 2SS
Boosted Moderator
 
SSE 4 2SS's Avatar
 
Drives: Bone Stock LS3
Join Date: Sep 2009
Location: Kyle Tx
Posts: 14,324
Send a message via AIM to SSE 4 2SS Send a message via Yahoo to SSE 4 2SS
Quote:
Originally Posted by JusticePete View Post
I thought this was Dragoneye's thread?
Wai...whu.... I'm out, gotta find myself.... I'm sooo lost...
__________________
If the car feels like it is on rails, you are probably driving too slow. -Ross Bentley

Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.

“If everything seems under control, you're just not going fast enough.” Mario Andretti

If you can turn, you ain't going fast enough...
SSE 4 2SS is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2012, 09:35 PM   #426
JusticePete
 
JusticePete's Avatar
 
Drives: Camaro Justice
Join Date: Jun 2007
Location: Virginia
Posts: 17,637
Quote:
Originally Posted by SSE 4 2SS View Post
Wai...whu.... I'm out, gotta find myself.... I'm sooo lost...
Me too. I can't find Dragoneye, but I did find a Wyndham claiming to be him
JusticePete is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2012, 09:37 PM   #427
PQ
Booooosted.
 
PQ's Avatar
 
Drives: 2010 Supercharged SS
Join Date: Apr 2008
Location: Mobile, AL
Posts: 36,718
Send a message via Yahoo to PQ
__________________
PQ is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2012, 09:41 PM   #428
mlee
Charter Circle Member
 
mlee's Avatar
 
Drives: Number Twenty-Three
Join Date: Oct 2008
Location: Conroe, TX
Posts: 27,696
__________________
.
mlee is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2012, 09:42 PM   #429
SSE 4 2SS
Boosted Moderator
 
SSE 4 2SS's Avatar
 
Drives: Bone Stock LS3
Join Date: Sep 2009
Location: Kyle Tx
Posts: 14,324
Send a message via AIM to SSE 4 2SS Send a message via Yahoo to SSE 4 2SS
Quote:
Originally Posted by PQ View Post
Oh now your going to throw some thoughts in???
__________________
If the car feels like it is on rails, you are probably driving too slow. -Ross Bentley

Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.

“If everything seems under control, you're just not going fast enough.” Mario Andretti

If you can turn, you ain't going fast enough...
SSE 4 2SS is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2012, 09:42 PM   #430
SSE 4 2SS
Boosted Moderator
 
SSE 4 2SS's Avatar
 
Drives: Bone Stock LS3
Join Date: Sep 2009
Location: Kyle Tx
Posts: 14,324
Send a message via AIM to SSE 4 2SS Send a message via Yahoo to SSE 4 2SS
Quote:
Originally Posted by Pamela498 View Post
Awesome Mike! Kemah is going to be so cool!
Ahh, Pamela, you're so gone spammer troll...

Mike, you need to take better care of your thread... spammers, trolls,
__________________
If the car feels like it is on rails, you are probably driving too slow. -Ross Bentley

Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.

“If everything seems under control, you're just not going fast enough.” Mario Andretti

If you can turn, you ain't going fast enough...
SSE 4 2SS is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2012, 10:02 PM   #431
mlee
Charter Circle Member
 
mlee's Avatar
 
Drives: Number Twenty-Three
Join Date: Oct 2008
Location: Conroe, TX
Posts: 27,696
Quote:
Originally Posted by SSE 4 2SS View Post
Ahh, Pamela, you're so gone spammer troll...

Mike, you need to take better care of your thread... spammers, trolls,
Rookie Mod...
__________________
.
mlee is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2012, 10:03 PM   #432
SSE 4 2SS
Boosted Moderator
 
SSE 4 2SS's Avatar
 
Drives: Bone Stock LS3
Join Date: Sep 2009
Location: Kyle Tx
Posts: 14,324
Send a message via AIM to SSE 4 2SS Send a message via Yahoo to SSE 4 2SS
Quote:
Originally Posted by mlee View Post
Rookie Mod...
LMAO, we got each others backs... but don't think you get off easy...
__________________
If the car feels like it is on rails, you are probably driving too slow. -Ross Bentley

Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.

“If everything seems under control, you're just not going fast enough.” Mario Andretti

If you can turn, you ain't going fast enough...
SSE 4 2SS is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2012, 10:03 PM   #433
mlee
Charter Circle Member
 
mlee's Avatar
 
Drives: Number Twenty-Three
Join Date: Oct 2008
Location: Conroe, TX
Posts: 27,696
Quote:
Originally Posted by SSE 4 2SS View Post
LMAO, we got each others backs... but don't think you get off easy...


Always..
__________________
.
mlee is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2012, 10:09 PM   #434
PQ
Booooosted.
 
PQ's Avatar
 
Drives: 2010 Supercharged SS
Join Date: Apr 2008
Location: Mobile, AL
Posts: 36,718
Send a message via Yahoo to PQ
Quote:
Originally Posted by SSE 4 2SS View Post
Oh now your going to throw some thoughts in???
Nope. Just popcorn.
__________________
PQ is offline   Reply With Quote
 
Reply

Tags
camaro of the week, the circle

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 03:04 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Beta 4
Copyright ©2000 - 2016, vBulletin Solutions, Inc.