Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com
 
Tower Decals
Go Back   Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com > General Camaro Forums > Camaro5 Fest Discussions > 2010 Camaro5 Fest (I)

Reply
 
Thread Tools
Old 11-05-2009, 03:08 PM   #1
Abygale


 
Abygale's Avatar
 
Drives: .
Join Date: Jul 2009
Location: .
Posts: 2,763
Calling All C5Fest Ladies!

Ladies, one of the moderators has volunteered to do something crazy to help raise money for the special cause the photoshoot will be raising money for. Spike is pretty much willing to do just about anything, but he wants input from the ladies.

So, ladies, fire away with your ideas. What would you like Spike to do? Do you want to set up a friendly competition with him? If so, what type. Any idea is a good idea, and Spike himself will probably choose which one he likes the best. Give him lots to think about!



Guys, you can read this thread but please refrain from posting. If you do post it will probably be deleted by a mod of course. CamaroSpike23 is the only guy allowed to post in here due to the circumstances.
Abygale is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2009, 04:23 PM   #2
Abygale


 
Abygale's Avatar
 
Drives: .
Join Date: Jul 2009
Location: .
Posts: 2,763
Quote:
Originally Posted by CynAgain View Post
Ya know... there's this one pic in here somewhere that I have in mind of this cute brunette posing in a bathing suit with a Camaro. She's holding the hood open. Let me go see if I can find that...

Cool! I see the possibility of a bikini and a wig in Spike's future LOL!

Any other ideas ladies?
Abygale is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2009, 04:45 PM   #3
Bonnie
Bonfyre
 
Bonnie's Avatar
 
Drives: C6, 2005 Corvette
Join Date: Sep 2009
Location: Mobile, AL
Posts: 4,358
Quote:
Originally Posted by CynAgain View Post
Ya know... there's this one pic in here somewhere that I have in mind of this cute brunette posing in a bathing suit with a Camaro. She's holding the hood open. Let me go see if I can find that...
lmao, i'll find some cool pics as well and come up with some great ideas! lmao
__________________
Bonnie is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2009, 04:48 PM   #4
Bonnie
Bonfyre
 
Bonnie's Avatar
 
Drives: C6, 2005 Corvette
Join Date: Sep 2009
Location: Mobile, AL
Posts: 4,358
Quote:
Originally Posted by Abygale View Post
Cool! I see the possibility of a bikini and a wig in Spike's future LOL!

Any other ideas ladies?
we will have to get him a blonde, brunette, and red headed wig and have him change up. we'll see which one gets more attention! lmao
__________________
Bonnie is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2009, 04:49 PM   #5
Abygale


 
Abygale's Avatar
 
Drives: .
Join Date: Jul 2009
Location: .
Posts: 2,763
Quote:
Originally Posted by Bonnie View Post
we will have to get him a blonde, brunette, and red headed wig and have him change up. we'll see which one gets more attention! lmao
I love it!

Here's a cute little number we could have him wear!
Attached Images
 
Abygale is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2009, 04:52 PM   #6
Bonnie
Bonfyre
 
Bonnie's Avatar
 
Drives: C6, 2005 Corvette
Join Date: Sep 2009
Location: Mobile, AL
Posts: 4,358
Quote:
Originally Posted by Abygale View Post
I love it!

Here's a cute little number we could have him wear!
too funny, hell I may get that. I didnt see that one.
__________________
Bonnie is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2009, 04:53 PM   #7
Abygale


 
Abygale's Avatar
 
Drives: .
Join Date: Jul 2009
Location: .
Posts: 2,763
Quote:
Originally Posted by Bonnie View Post
too funny, hell I may get that. I didnt see that one.
I know right!? I just found it....... I don't know why it didn't show up before! :(
Abygale is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2009, 04:55 PM   #8
Abygale


 
Abygale's Avatar
 
Drives: .
Join Date: Jul 2009
Location: .
Posts: 2,763
Quote:
Originally Posted by dstairs View Post
He might be happier with a Blonde, Brunette, and a Redhead, leave the wig part out LOL
Oh I'm sure he would be, but remember this is for OUR entertainment not his!
Abygale is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2009, 04:56 PM   #9
Bonnie
Bonfyre
 
Bonnie's Avatar
 
Drives: C6, 2005 Corvette
Join Date: Sep 2009
Location: Mobile, AL
Posts: 4,358
Quote:
Originally Posted by dstairs View Post
He might be happier with a Blonde, Brunette, and a Redhead, leave the wig part out LOL
envious for other men, yes.........but not funny.......... he needs to shake his boody in a skirt......now thats funny!
__________________
Bonnie is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2009, 04:57 PM   #10
Bonnie
Bonfyre
 
Bonnie's Avatar
 
Drives: C6, 2005 Corvette
Join Date: Sep 2009
Location: Mobile, AL
Posts: 4,358
Quote:
Originally Posted by Abygale View Post
Oh I'm sure he would be, but remember this is for OUR entertainment not his!
__________________
Bonnie is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2009, 04:58 PM   #11
Abygale


 
Abygale's Avatar
 
Drives: .
Join Date: Jul 2009
Location: .
Posts: 2,763
Plus, I'm sure there will be at least one blond, redhead, and brunette working on him.....he won't be in too bad of shape!
Abygale is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2009, 05:10 PM   #12
Abygale


 
Abygale's Avatar
 
Drives: .
Join Date: Jul 2009
Location: .
Posts: 2,763
Quote:
Originally Posted by GMRULZ View Post
Please someone give this girl in the pic a cheeseburger...
I know she's super skinny isn't she. I wonder if Spike has that flat of a stomach??? I guess we'll all find out in April! LOL
Abygale is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2009, 05:18 PM   #13
Abygale


 
Abygale's Avatar
 
Drives: .
Join Date: Jul 2009
Location: .
Posts: 2,763
I sort of like the idea of having him dress up like Jessica Simpson in this video to "These Boots Were Meant for Walking" and have him dance and perform like she does in that video....except I'm NOT supplying the car that he will be washing! LOL

Abygale is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2009, 06:00 PM   #14
1320junkie
Account Suspended
 
Drives: The Imperial Army
Join Date: Feb 2009
Location: The Darkside
Posts: 15,898
Guys the ladies asked that no men post in here...so please stop..lol..or we keep deleting your posts...lol
1320junkie is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2009, 06:03 PM   #15
Camaro gal
is happy to be home :)
 
Camaro gal's Avatar
 
Drives: 2010 2LT/RS Camaro
Join Date: Aug 2009
Location: TN
Posts: 1,670
Quote:
Originally Posted by Abygale View Post
I sort of like the idea of having him dress up like Jessica Simpson in this video to "These Boots Were Meant for Walking" and have him dance and perform like she does in that video....except I'm NOT supplying the car that he will be washing! LOL

haha damn it im sad i cant wear my cowboy boots and daisy duke shorts lol
__________________
Camaro gal is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2009, 06:34 PM   #16
Bonnie
Bonfyre
 
Bonnie's Avatar
 
Drives: C6, 2005 Corvette
Join Date: Sep 2009
Location: Mobile, AL
Posts: 4,358
Quote:
Originally Posted by Camaro gal View Post
haha damn it im sad i cant wear my cowboy boots and daisy duke shorts lol
yes I like it, another oufit he can play dress up in!! lmao
__________________
Bonnie is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2009, 06:49 PM   #17
camaroincarolina
 
camaroincarolina's Avatar
 
Drives: 1SS Aqua Blue Metallic
Join Date: Apr 2009
Location: SC
Posts: 254
I love the boots are made for walking idea!
camaroincarolina is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2009, 06:51 PM   #18
Camaro gal
is happy to be home :)
 
Camaro gal's Avatar
 
Drives: 2010 2LT/RS Camaro
Join Date: Aug 2009
Location: TN
Posts: 1,670
Quote:
Originally Posted by Bonnie View Post
yes I like it, another oufit he can play dress up in!! lmao
haha i would offer him my daisy duke shorts but i doubt him *clears throat* would all fit in my size 3 lol
__________________
Camaro gal is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2009, 07:05 PM   #19
Bonnie
Bonfyre
 
Bonnie's Avatar
 
Drives: C6, 2005 Corvette
Join Date: Sep 2009
Location: Mobile, AL
Posts: 4,358
Quote:
Originally Posted by Camaro gal View Post
haha i would offer him my daisy duke shorts but i doubt him *clears throat* would all fit in my size 3 lol
lmao, yeah that would be a problem! ha ha lmao
__________________
Bonnie is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2009, 07:55 PM   #20
Bonnie
Bonfyre
 
Bonnie's Avatar
 
Drives: C6, 2005 Corvette
Join Date: Sep 2009
Location: Mobile, AL
Posts: 4,358
The lady in red. oh we need to watch him twirl in a Marilyn Monroe Dress!!! LAMO

Name:  drag-queen-p-town.jpg
Views: 3464
Size:  117.2 KB
__________________
Bonnie is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2009, 08:49 PM   #21
Bonnie
Bonfyre
 
Bonnie's Avatar
 
Drives: C6, 2005 Corvette
Join Date: Sep 2009
Location: Mobile, AL
Posts: 4,358
Quote:
Originally Posted by CynAgain View Post
OMG you're killing me
isnt that pic great? oh we have so many options!
__________________
Bonnie is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2009, 09:27 PM   #22
bossbunny
Mrs. Bunny to you
 
bossbunny's Avatar
 
Drives: The Sassiest V6 in the South!
Join Date: May 2009
Location: Cut 'N Shoot Texas
Posts: 24,514
Quote:
Originally Posted by Bonnie View Post
The lady in red. oh we need to watch him twirl in a Marilyn Monroe Dress!!! LAMO

Attachment 69697
bossbunny is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2009, 09:39 PM   #23
Abygale


 
Abygale's Avatar
 
Drives: .
Join Date: Jul 2009
Location: .
Posts: 2,763
Okay, so before Spike gets in here and vetoes all our ideas, I like the daisy duke and boots idea because I really want to see him practice that choreography for the next six months. I'm going to expect him to have all those wiggles and hip movements down! I'm also looking forward to dress rehearsal LOL!

The Marilyn Monroe idea is great too! Do we have any other ideas ladies? What about having him dress like Sandy in Grease (at the end of the movie), in tight black leather pants and heels? Hmmmm....must keep thinking
Abygale is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2009, 09:45 PM   #24
Abygale


 
Abygale's Avatar
 
Drives: .
Join Date: Jul 2009
Location: .
Posts: 2,763
Quote:
Originally Posted by CynAgain View Post
whoa whoa whoa

he gets to participate but he's not a voting member!

Good plan!
Abygale is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2009, 09:47 PM   #25
Bonnie
Bonfyre
 
Bonnie's Avatar
 
Drives: C6, 2005 Corvette
Join Date: Sep 2009
Location: Mobile, AL
Posts: 4,358
Quote:
Originally Posted by Abygale View Post
Good plan!
__________________
Bonnie is offline   Reply With Quote
 
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Please keep calling GM and complaining about AFM!!! Tomato Camaro V8 LS3 / L99 Engine, Exhaust, and Bolt-Ons 77 11-05-2009 05:03 PM
GM calling back workers ShnOmac General Automotive + Other Cars Discussion 2 09-23-2009 01:40 PM
Roland Jones, I'm calling you out! (boo to media bias) The_Blur General Automotive + Other Cars Discussion 5 06-01-2009 11:15 PM
Is there anyway to check order status without calling the dealer? acerothstien Camaro Price | Ordering | Tracking | Dealers Discussions 7 04-23-2009 01:03 PM
hands free calling . camarossrs2150 Audio, Video, Bluetooth, Navigation, Radar, Electronics Forum 5 04-16-2009 07:46 PM


All times are GMT -5. The time now is 10:53 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.