Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com
 
Gen5DIY
Go Back   Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com > General Camaro Forums > Camaro ZL1 Forum - ZL1 Specific Topics


Reply
 
Thread Tools
Old 08-06-2010, 05:28 PM   #1
rez333

 
Drives: 2013 ZL1
Join Date: Mar 2010
Location: St. Joseph
Posts: 1,283
Camaro (by Lady GaGa)

Camaro Lyrics (Sung to Lady GaGa's "Alejandro")

I know that you are young.
And I know you may love me.
But I just can't ride with you like this anymore.
Camaro.

She's got both hands
On the gear stick.
And she won't look at you,
Won't look at you

She hides true love
En su bolsillo.
She's got a keychain 'round her finger.
Around you.

You know that I love you boy.
Hot like Bumblebee, rejoice.
At this point I gotta choose,
nothing to lose.

Don't rev again.
Don't rev again, SS maro.
Gonna trade you in
A Z28, Rapido

Don't wanna start, don't wanna touch.
Just smoke one set of wheels and hush.
Don't rev again.
Don't rev again, Camaro.

Camaro.
Camaro.
Chevy-Chevy-maro.
Chevy-Chevy-maro. [2x]

(Just stop. Please. Just let me go. Camaro. Just let me go.)

She's not broke,
She's high on octane
But her old ride's like a Stang, just like a Stang.
and all those flames that burned before him.
Now he's gonna be traded, for the whole shebang

You know that I love you boy.
Hot like Bumblebee, rejoice.
At this point I gotta choose,
nothing to lose.

Don't rev again.
Don't rev again, SS maro.
Gonna trade you in
A Z28, Rapido


Don't wanna start, don't wanna touch.
Just smoke one set of wheels and hush.
Don't rev again.
Don't rev again, Camaro.

Camaro.
Camaro.
Chevy-Chevy-maro.
Chevy-Chevy-maro. [2x]

Don't rev again.
Don't rev again, Camaro.
Gonna trade you in
A Z28, Rapido

I want the Z
A Z28, Rapido

Don't wanna start, don't wanna touch. Camaro.
Don't rev again.
Don't rev again, SS maro.
Gonna trade you in
A Z28, Rapido

Don't wanna start, don't wanna touch.
Just smoke one set of wheels and hush.
Don't rev again.
Don't rev again, SS maro.

Camaro.
Camaro.
Chevy-Chevy-maro.
Chevy-Chevy-maro. [2x]

Don't rev again.
Don't rev again, SS maro.
Gonna trade you in
A Z28, Rapido

Don't wanna start, don't wanna touch.
Just smoke one set of wheels and hush.
Don't rev again.
Don't rev again, SS maro.

Camaro.

rez333 is offline   Reply With Quote
Old 08-06-2010, 05:38 PM   #2
ViperTomcat
Banned
 
Drives: 2011 Avenger Heat
Join Date: Nov 2009
Location: Oregon
Posts: 1,698
Quote:
Originally Posted by rez333 View Post
She's got both hands
On the gear stick.
And she won't look at you,
Won't look at you
Hmmmmmmm

I have to wonder if this is a familiar experience for some guys on here...
ViperTomcat is offline   Reply With Quote
Old 08-06-2010, 05:42 PM   #3
Milk 1027
Camaro➎ moderator
 
Milk 1027's Avatar
 
Drives: '13 BLK 1LE
Join Date: Aug 2008
Location: AZ
Posts: 13,518

ugh

why?
__________________
Milk 1027 is offline   Reply With Quote
Old 08-06-2010, 05:47 PM   #4
KKreme15

 
KKreme15's Avatar
 
Drives: C6 Z06
Join Date: Jan 2010
Location: Dayton, MD
Posts: 1,636
8/10
KKreme15 is offline   Reply With Quote
Old 08-06-2010, 07:10 PM   #5
lil_red_v6
one wheelin
 
lil_red_v6's Avatar
 
Drives: 2004 yamaha r6
Join Date: Mar 2008
Location: saginaw
Posts: 2,200
Send a message via Yahoo to lil_red_v6
Quote:
Originally Posted by rez333 View Post
Camaro Lyrics (Sung to Lady GaGa's "Alejandro")

She's got both hands
On the gear stick.
And she won't look at you,
Won't look at you



Quote:
Originally Posted by ViperTomcat View Post
Hmmmmmmm

I have to wonder if this is a familiar experience for some guys on here...
LMAO thats Fing Funny right there........ i not even jokingly rofl.
lil_red_v6 is offline   Reply With Quote
Old 08-06-2010, 08:47 PM   #6
daphatgrant
June '10
 
daphatgrant's Avatar
 
Drives: '10 2SS/RS RJT
Join Date: Jul 2009
Location: Upstate NY (FingerLakes)
Posts: 2,397
...
__________________
RJT, 2SS/RS, M6, Black Int, Sunroof.


(Click above image to learn about UpstateC5)
daphatgrant is offline   Reply With Quote
Old 08-06-2010, 08:53 PM   #7
Mr. Wyndham
I used to be Dragoneye...
 
Mr. Wyndham's Avatar
 
Drives: 2014 1LE...Drove: 2012 ZL1
Join Date: Jan 2007
Location: Buffalo, NY
Posts: 27,584
Send a message via AIM to Mr. Wyndham
That lady is all sorts of freaky...

Great voice...but freaky.
__________________
"Keep the faith." - - Read Twice Before You Post.
...Anxiously waiting to order a silver "Z"...

Mr. Wyndham is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2010, 03:34 AM   #8
DoggyB22
 
DoggyB22's Avatar
 
Drives: 2001 Camaro Z28
Join Date: May 2010
Location: Bay Area/Santa Barbara, California
Posts: 215
Quote:
Originally Posted by rez333 View Post
Camaro Lyrics (Sung to Lady GaGa's "Alejandro")

I know that you are young.
And I know you may love me.
But I just can't ride with you like this anymore.
Camaro.

She's got both hands
On the gear stick.
And she won't look at you,
Won't look at you

She hides true love
En su bolsillo.
She's got a keychain 'round her finger.
Around you.

You know that I love you boy.
Hot like Bumblebee, rejoice.
At this point I gotta choose,
nothing to lose.

Don't rev again.
Don't rev again, SS maro.
Gonna trade you in
A Z28, Rapido

Don't wanna start, don't wanna touch.
Just smoke one set of wheels and hush.
Don't rev again.
Don't rev again, Camaro.

Camaro.
Camaro.
Chevy-Chevy-maro.
Chevy-Chevy-maro. [2x]

(Just stop. Please. Just let me go. Camaro. Just let me go.)

She's not broke,
She's high on octane
But her old ride's like a Stang, just like a Stang.
and all those flames that burned before him.
Now he's gonna be traded, for the whole shebang

You know that I love you boy.
Hot like Bumblebee, rejoice.
At this point I gotta choose,
nothing to lose.

Don't rev again.
Don't rev again, SS maro.
Gonna trade you in
A Z28, Rapido


Don't wanna start, don't wanna touch.
Just smoke one set of wheels and hush.
Don't rev again.
Don't rev again, Camaro.

Camaro.
Camaro.
Chevy-Chevy-maro.
Chevy-Chevy-maro. [2x]

Don't rev again.
Don't rev again, Camaro.
Gonna trade you in
A Z28, Rapido

I want the Z
A Z28, Rapido

Don't wanna start, don't wanna touch. Camaro.
Don't rev again.
Don't rev again, SS maro.
Gonna trade you in
A Z28, Rapido

Don't wanna start, don't wanna touch.
Just smoke one set of wheels and hush.
Don't rev again.
Don't rev again, SS maro.

Camaro.
Camaro.
Chevy-Chevy-maro.
Chevy-Chevy-maro. [2x]

Don't rev again.
Don't rev again, SS maro.
Gonna trade you in
A Z28, Rapido

Don't wanna start, don't wanna touch.
Just smoke one set of wheels and hush.
Don't rev again.
Don't rev again, SS maro.

Camaro.

Link doesn't work....
__________________

LT Pacesetter Headers, Moser 9" 3.89 Gears, FAST 90mm Intake & TB, 28" M/T Tires, Tune
Dyno'd 346 rwhp 354 lb tq
DoggyB22 is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2010, 03:48 AM   #9
Eric's Blue
 
Eric's Blue's Avatar
 
Drives: Cybergray 1SS
Join Date: May 2010
Location: Temple - West GA
Posts: 565
Crap, I was hoping for some custom Camaro done for Lady Gaga, can only imagine what that d look like.
__________________
"Thou shalt not covet thy neighbor's SS"
Eric's Blue is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2010, 06:20 AM   #10
newagemuscle
Philippians 4:13
 
newagemuscle's Avatar
 
Drives: SLP Supercharged LS3
Join Date: Aug 2009
Location: The Motor City - Michigan
Posts: 2,841
newagemuscle is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2010, 02:24 PM   #11
camaroitalia
Go Harder Than Baltimore!
 
camaroitalia's Avatar
 
Drives: 2010 CGM
Join Date: Jun 2010
Location: Baltimore
Posts: 3,838
haha
__________________
camaroitalia is offline   Reply With Quote
Old 09-28-2010, 09:55 PM   #12
2010 SSRS



 
2010 SSRS's Avatar
 
Drives: 3 V8 Camaros
Join Date: May 2009
Location: The Ocean State
Posts: 111,431
wow
__________________
Jannetty Racing JRE Street Package
2010 SSRS is offline   Reply With Quote
Old 09-30-2010, 05:29 PM   #13
Outlaw77

 
Outlaw77's Avatar
 
Drives: 2010 2SS/RS I.O.M. Camaro 6MT
Join Date: Aug 2010
Location: Calgary AB, Canada
Posts: 1,507
lol
Outlaw77 is offline   Reply With Quote
Old 09-30-2010, 05:31 PM   #14
tjbusa
Serious Sleeper
 
tjbusa's Avatar
 
Drives: 2010 CGM 2SS/RS M6
Join Date: Nov 2008
Location: Lexington,SC
Posts: 3,132
Blocked
__________________
***************************************
Drive-by

Fact of Life:

After Monday and Tuesday
even the calendar reads...
W T F
***************************************
tjbusa is offline   Reply With Quote
 
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
5th Gen Suspension -- The Book JusticePete Suspension / Brakes / Chassis 151 05-07-2015 05:52 PM
GM unveils Jay Leno Camaro, Camaro Synergy, Camaro Chroma, Camaro Dusk at SEMA irocnroll 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 101 02-27-2012 12:25 PM
GM memo to dealers Moose 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 41 02-04-2010 07:33 PM
The DEFINITIVE EXPLANATION OF CAMARO SUSPENSION, ISSUES, AND UPGRADES Info@PeddersUSA.com Suspension / Brakes / Chassis 106 10-19-2009 06:08 PM
Ambient lighting (ABL) - the FINAL update = LIMITED TO DOOR PANELS CamaroScotty 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 338 04-15-2009 05:33 PM


All times are GMT -5. The time now is 03:47 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Beta 4
Copyright ©2000 - 2016, vBulletin Solutions, Inc.