Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com

Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com (https://www.camaro5.com/forums/index.php)
-   USA - Southeast (https://www.camaro5.com/forums/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Savannah GA Meet (https://www.camaro5.com/forums/showthread.php?t=207136)

mpiersd 05-06-2014 02:36 PM

Quote:

Originally Posted by tjk_art (Post 7635910)
You guys down for a meet next sunday?

Gonna have to say no here, that's Mother's Day.

tjk_art 05-07-2014 07:45 PM

Quote:

Originally Posted by mpiersd (Post 7641941)
Gonna have to say no here, that's Mother's Day.

:doh: oops

How bout the 17th then?

USMCSSGT-RET 05-08-2014 08:13 PM

I'll be in Chicago on the 17th, and my wife's sister/husband/son will be visiting the weekend of the 24th.

I'll be in for June for sure though.

mmarx82 05-08-2014 08:31 PM

Probably not. Tim if you want those lights it's not like i'm that much further away from where we meet anyways and btw I won't be at the June meet if it's the first. I did have them the last two meets that you never showed up for.

tjk_art 05-08-2014 08:40 PM

Quote:

Originally Posted by mmarx82 (Post 7648928)
Probably not. Tim if you want those lights it's not like i'm that much further away from where we meet anyways and btw I won't be at the June meet if it's the first. I did have them the last two meets that you never showed up for.

Yeah.. I really want those lights lol.

This month is the last I'll be here. I graduate at the end of May.

habunow1 05-17-2014 05:14 PM

1 Attachment(s)
Whe wife won 3rd in the 82 to present firebird, camaro class at LMC car show today.

asher2013 05-18-2014 03:18 PM

still doing the meets in Savannah on Sunday?

mmarx82 05-18-2014 10:17 PM

Quote:

Originally Posted by asher2013 (Post 7674558)
still doing the meets in Savannah on Sunday?

Yep, first Sunday of each month though I won't be at the next one since I'll be at Autocross on that day. Best bet is to keep an eye on this thread as sometimes we push the meet off to another weekend due to whatever reasons.

asher2013 05-19-2014 12:15 PM

Quote:

Originally Posted by mmarx82 (Post 7675586)
Yep, first Sunday of each month though I won't be at the next one since I'll be at Autocross on that day. Best bet is to keep an eye on this thread as sometimes we push the meet off to another weekend due to whatever reasons.


Thanks :)

matthewc2401 05-21-2014 08:59 PM

Hey everyone! Probably should introduce myself real quick... I'm Matt, just got a new RS. An upgrade from my old LS. I'm in the Beaufort area but in Savannah every weekend. I work Sunday mornings so it appears that the monthly meets are out of the question for me. But if anyone wants to meet up and hit the roads (anywhere in the area really.) Hit me with a PM. I look forward to swapping info and meeting all of you!

2013ZL1vert 05-22-2014 09:08 AM

Welcome, Matt.

mpiersd 05-22-2014 08:47 PM

Welcome Matt.

RLHMARINES 05-22-2014 09:54 PM

Welcome Matt!

habunow1 05-25-2014 05:12 PM

Welcome Matt, Myself and Jo aka USMCSSGT-RET live in the Beaufort area. Some times Ill hit up the Savannah Starbucks lot on a Saturday night where there is a lot of cars that meet up about 75% imports but some Muscle. Mostly Ill try to hit up the car shows and their is a classic group that meets on the first Friday of the month at the Grayco parking lot across from the Sonic on Ladys Island about 5pm. Ill PM you my info.


All times are GMT -5. The time now is 01:59 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Beta 4
Copyright ©2000 - 2021, vBulletin Solutions, Inc.