Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com

Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com (https://www.camaro5.com/forums/index.php)
-   Member Car Journals (https://www.camaro5.com/forums/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Tom Henry Racing THR22 2010/LS3/IBM/Supercharged SS Camaro [COTW 10/29/12] (https://www.camaro5.com/forums/showthread.php?t=24276)

zebra 12-10-2010 10:18 AM

Quote:

Originally Posted by Dragoneye (Post 2624324)
In all truth, I've been a dealer and test-driven an SS....three times since the car's come out. Two were used, and one was new but the salesman was all about it (that time was sorta funny...). I felt a little guilty each time. But I got over it. Also test drove a Mustang and the Dodge dealers wouldn't let me in a Challenger...so I got my bases covered early. ;)

oh yeah. i got paid $25 once (by the dealer) to go romp on a new 08 Mustang GT :burnrubber:
it was actually a bit of a let-down because i'd just got done beating on a 97 trans am right before it :rolleyes:

have you tried the new 5.0 yet? it's pretty stout. the brakes - notsomuch, but it handles nice

i almost drove an SRT challenger this spring but didn't have enough of my lunch break left :(

KILLER74Z28 12-10-2010 10:56 AM

Quote:

Originally Posted by TAG UR IT (Post 2624636)
Good times, man!!!

Beware of the Grass Rooster……… dubie dubie doo…:emoticon7:

speedster 12-10-2010 11:52 AM

Grass Rooster ?

From where we were (a nice high vantage point) it looked like 3 drag boats running on green/brown water :D

Mr. Wyndham 12-10-2010 07:24 PM

Quote:

Originally Posted by speedster (Post 2625555)
Grass Rooster ?

From where we were (a nice high vantage point) it looked like 3 drag boats running on green/brown water :D

:laughabove::laughabove:


Quote:

Originally Posted by zebra (Post 2625271)
have you tried the new 5.0 yet? it's pretty stout. the brakes - notsomuch, but it handles nice

Nah, I really have no interest. Test drove a '10 and I know there's no chance I'd buy one so I don't wanna waste my time trying to find a dealer who'll let one go for a ride. (the Ford dealers here are REALLY stick-up-the-butt-ish)

KILLER74Z28 12-10-2010 11:57 PM

Quote:

Originally Posted by speedster (Post 2625555)
Grass Rooster ?

From where we were (a nice high vantage point) it looked like 3 drag boats running on green/brown water :D

:sm0: :sm0: :sm0: :sm0: :sm0:

TAG UR IT 12-11-2010 01:23 AM

Quote:

Originally Posted by speedster (Post 2625555)
Grass Rooster ?

From where we were (a nice high vantage point) it looked like 3 drag boats running on green/brown water :D

:cool::laughabove:

GTAHVIT 12-11-2010 07:34 PM

Quote:

Originally Posted by Dragoneye (Post 2624119)
Need I remind you........you didn't even know until I called you. Guillermo was watching...and apparently amazed at how 'natural' I looked pulling a U-turn (which, btw would have been a donut if it weren't for Stabilitrac.......:rolleyes:) :laugh:

Uhm no... I distinclty remember the headlights in my reaview mirror on the wong side of the median.....

:laugh:

Mr. Wyndham 12-12-2010 03:16 PM

Yeah??!? Well you used THR22's bluetooth while you were in the Equinox, so I don't wanna hear it!!

:sm0:

zebra 12-12-2010 06:18 PM

Quote:

Originally Posted by Dragoneye (Post 2631404)
Yeah??!? Well you used THR22's bluetooth while you were in the Equinox, so I don't wanna hear it!!

:sm0:

kinda like when Jeremy Clarkson moved the Challenger out in the middle of the road just based on proximity?

Mr Twisty 12-24-2010 02:51 PM

Just a cheap :bump: to remember what GTA's sig USED to look like...
...before TAG gets hold of it :laugh:

GTAHVIT 12-24-2010 02:55 PM

:laughabove:

GTAHVIT 12-28-2010 11:58 AM

Ok Set to take 22 in for some warranty work...

I'm headed to the same dealer Speedster bought his camaro from....

I've told them the whole deal on my car, and they seem to be cool with doing non powertrain warranty repairs..

I have a lug nut that's probably cross threaded and I need a new PDIM...

so we'll see if they give me the runaround when I get there.

Hoping for the best.

;)

Mr Twisty 12-28-2010 12:09 PM

Luck... at least the tech will enjoy the 'test' drive :D

speedster 12-28-2010 02:55 PM

Quote:

Originally Posted by GTAHVIT (Post 2675163)
Ok Set to take 22 in for some warranty work...

I'm headed to the same dealer Speedster bought his camaro from....

I've told them the whole deal on my car, and they seem to be cool with doing non powertrain warranty repairs..

I have a lug nut that's probably cross threaded and I need a new PDIM...

so we'll see if they give me the runaround when I get there.

Hoping for the best.

;)

Tell us how it goes. They were really great to work with up front. Let's see how they do on the service side. :)


All times are GMT -5. The time now is 05:07 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Beta 4
Copyright ©2000 - 2022, vBulletin Solutions, Inc.