Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com
 
Phastek Performance
Go Back   Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com > Search Forums


Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.09 seconds.
Search: Posts Made By: 1JEWLDSSRS
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions Yesterday, 06:51 PM
Replies: 9
Views: 1,307
Posted By 1JEWLDSSRS
Guess he didn't really have a problem and figured...

Guess he didn't really have a problem and figured it out? lol.
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions Yesterday, 06:42 PM
Replies: 27
Views: 549
Posted By 1JEWLDSSRS
I had these on there for a bit, they sucked, no...

I had these on there for a bit, they sucked, no traction and they were noisy and hard.. Put the Conti's back on..
Forum: Gaming Lounge Yesterday, 03:15 PM
Replies: 39,852
Views: 1,623,600
Posted By 1JEWLDSSRS
where now?

where now?
Forum: Camaro V8 LS3 / L99 Engine, Exhaust, and Bolt-Ons Yesterday, 03:01 PM
Replies: 7
Views: 288
Posted By 1JEWLDSSRS
Wow that's a short time to wear them out, but...

Wow that's a short time to wear them out, but with you spinning her up to 7900 that will do it!! I spend a lot of time with my beast above 7000 because she likes it up there and continues to make...
Forum: Camaro V8 LS3 / L99 Engine, Exhaust, and Bolt-Ons Yesterday, 02:56 PM
Replies: 1
Views: 72
Posted By 1JEWLDSSRS
Nice brother..

Nice brother..
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions Yesterday, 02:51 PM
Replies: 9
Views: 1,307
Posted By 1JEWLDSSRS
Are you saying it doesn't upshift on it's own in...

Are you saying it doesn't upshift on it's own in M, tap mode? If so, it is not supposed to till YOU do it.
Forum: Camaro V8 LS3 / L99 Engine, Exhaust, and Bolt-Ons Yesterday, 09:32 AM
Replies: 21
Views: 627
Posted By 1JEWLDSSRS
Yes sir. They told me their engine with the F35...

Yes sir. They told me their engine with the F35 cam which is a tad bigger then mine and only makes about 8-9 more rwhp than mine with these heads and a Holley Hi-Ram, which is similar to my LOD, made...
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions Yesterday, 09:19 AM
Replies: 37
Views: 2,934
Posted By 1JEWLDSSRS
Man, ya could went to the other side and it...

Man, ya could went to the other side and it woulda sounded a lot better!! Just sayin.. hehe...:bonk::bonk::confused0068:
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions Yesterday, 09:15 AM
Replies: 51
Views: 2,953
Posted By 1JEWLDSSRS
AMEN TO THAT BRO!!! :happy0180::w00t:

AMEN TO THAT BRO!!! :happy0180::w00t:
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions Yesterday, 09:13 AM
Replies: 24,347
Views: 5,494,203
Posted By 1JEWLDSSRS
^^^^^^^^^^^ SPAMMER??? LOL.:noidea::crazy:

^^^^^^^^^^^ SPAMMER??? LOL.:noidea::crazy:
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions Yesterday, 09:10 AM
Replies: 15
Views: 372
Posted By 1JEWLDSSRS
Man those Spintech's do sound good!! But since I...

Man those Spintech's do sound good!! But since I put the Corsa on there, love them even better!! lol. Miss my Outlaw's though, they did have an awesome sound. I went for a ride in my buddie's 2014 SS...
Forum: Camaro V8 LS3 / L99 Engine, Exhaust, and Bolt-Ons 05-12-2021, 02:14 PM
Replies: 21
Views: 627
Posted By 1JEWLDSSRS
Yea it was a nice bump. I found this guy thru...

Yea it was a nice bump. I found this guy thru some folks at a car show, they recommended him and asked why I didn't use him before, I didn't know he was available, so look around,they are out there....
Forum: Wheels and Tires Talk Sponsored by The Tire Rack 05-12-2021, 01:07 PM
Replies: 7
Views: 422
Posted By 1JEWLDSSRS
They are gloss, and ceramic coated.

They are gloss, and ceramic coated.
Forum: Camaro V8 LS3 / L99 Engine, Exhaust, and Bolt-Ons 05-12-2021, 01:05 PM
Replies: 21
Views: 627
Posted By 1JEWLDSSRS
Also it's all in the tune. Before I went to him,...

Also it's all in the tune. Before I went to him, she didn't make that much, only about 455rwtq I think it was.. Don't remember. :noidea:
Forum: Camaro V8 LS3 / L99 Engine, Exhaust, and Bolt-Ons 05-12-2021, 01:00 PM
Replies: 21
Views: 627
Posted By 1JEWLDSSRS
lol, yea I really like it, and with the new...

lol, yea I really like it, and with the new 4200-4500 stall she really hits hard. Was going change to the TSP F35 cam for some more, but when I called them and chatted with them they told me that I...
Forum: Camaro V8 LS3 / L99 Engine, Exhaust, and Bolt-Ons 05-12-2021, 07:29 AM
Replies: 7
Views: 288
Posted By 1JEWLDSSRS
Thanks Bo, you da man!! We appreciate all your...

Thanks Bo, you da man!! We appreciate all your knowledge and insight..
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 05-12-2021, 07:23 AM
Replies: 15
Views: 372
Posted By 1JEWLDSSRS
Was gonna say I thought you had these mufflers on...

Was gonna say I thought you had these mufflers on your Camaro..:thumbup:
Forum: Camaro V8 LS3 / L99 Engine, Exhaust, and Bolt-Ons 05-11-2021, 08:35 PM
Replies: 7
Views: 288
Posted By 1JEWLDSSRS
DONE-VALVE SPRING REFRESH.

Well picked my Camaro up today from the shop after having the BTR .660 valve springs swapped out after 23k miles, and had the 2 oil leaks fixed, oil pan and the cooler/heater block and the leaking...
Forum: Cosmetics and Lighting Modification Discussions 05-11-2021, 08:14 PM
Replies: 154
Views: 9,350
Posted By 1JEWLDSSRS
Yea I hear ya brother, first things first, fix...

Yea I hear ya brother, first things first, fix the bumper. And yea we tend to spend a LOT of money on modding our cars, but as you said, it is all worth it in the end because you created YOUR car....
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 05-11-2021, 08:06 PM
Replies: 8
Views: 250
Posted By 1JEWLDSSRS
Well said my friend!! :bow:

Well said my friend!! :bow:
Forum: Camaro V8 LS3 / L99 Engine, Exhaust, and Bolt-Ons 05-11-2021, 07:55 PM
Replies: 32
Views: 1,463
Posted By 1JEWLDSSRS
Go getem brother!!! Coming to a close now for...

Go getem brother!!! Coming to a close now for sure!!
Forum: Camaro V8 LS3 / L99 Engine, Exhaust, and Bolt-Ons 05-11-2021, 07:54 PM
Replies: 21
Views: 627
Posted By 1JEWLDSSRS
That was when I still had the 3200 stall in there...

That was when I still had the 3200 stall in there and had it re-tuned by a local shop that does tuning for race teams around the country, I was told he was good. I had told him that it had a "dull"...
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 05-11-2021, 07:34 PM
Replies: 8
Views: 250
Posted By 1JEWLDSSRS
Big converter!! FTW...

Big converter!! FTW...
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 05-11-2021, 07:33 PM
Replies: 24,347
Views: 5,494,203
Posted By 1JEWLDSSRS
Went up and picked her up from the shop after...

Went up and picked her up from the shop after having some engine PM done, been there for 6 days!!! We had a nice spirited drive home to say the least!! lol. What a fun ride home.. Then she got a spa...
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 05-11-2021, 07:24 PM
Replies: 14
Views: 512
Posted By 1JEWLDSSRS
Awesome sir!! Congratulations to you and your...

Awesome sir!! Congratulations to you and your wife!! Enjoy your "new" blessing every moment of every day!! And as stated, they grow up really quickly. Cheers...
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 05-11-2021, 07:16 PM
Replies: 10
Views: 421
Posted By 1JEWLDSSRS
Yea when I read about their parts was a bit...

Yea when I read about their parts was a bit bummed when I read that it is a CF "overlay". They are not totally real carbon fiber pieces, as the price would reflect. Plus you have to send them your...
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 05-11-2021, 07:03 PM
Replies: 51
Views: 2,953
Posted By 1JEWLDSSRS
AMEN to ALL the above!!! Best damn looking new...

AMEN to ALL the above!!! Best damn looking new age muscle car hands down!! Thanks GM!!
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 05-09-2021, 08:36 PM
Replies: 10
Views: 421
Posted By 1JEWLDSSRS
Holy crap!! So there ya go.. lol. Man that stuff...

Holy crap!! So there ya go.. lol. Man that stuff is EXPENSIVE!! I would love to get a few pieces, but not for that price!!...:confused0068:
Forum: Gaming Lounge 05-09-2021, 06:38 PM
Replies: 39,852
Views: 1,623,600
Posted By 1JEWLDSSRS
balances out

balances out
Forum: Camaro Photos | Spyshots | Video | Media Gallery 05-09-2021, 06:33 PM
Replies: 12
Views: 3,044
Posted By 1JEWLDSSRS
Yep, that color is going to be hard to match due...

Yep, that color is going to be hard to match due to the pigment and roof fade over the years. You are going to have to get as close to it as you can and be done with it. My Camaro is RJT and I have a...
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 04:53 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Beta 4
Copyright ©2000 - 2021, vBulletin Solutions, Inc.