Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com
 
Bigwormgraphix
Go Back   Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com > Search Forums


Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.03 seconds.
Search: Posts Made By: Bigdumogre
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions Yesterday, 03:04 PM
Replies: 164
Views: 9,177
Posted By Bigdumogre
Few others laying on my phone

Few others laying on my phone
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions Yesterday, 12:49 PM
Replies: 14
Views: 249
Posted By Bigdumogre
My 2012 has 79,015

My 2012 has 79,015
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions Yesterday, 11:20 AM
Replies: 24,138
Views: 5,308,460
Posted By Bigdumogre
I installed the JRE dipstick tube today. Took...

I installed the JRE dipstick tube today. Took about 45 mins and the hardest part was breaking the 15mm bolt free from my back. I need to buy a breaker bar or a pipe lol. I must say it’s a really...
Forum: Camaro V6 LLT Engine, Exhaust, and Bolt-Ons Yesterday, 11:14 AM
Replies: 2
Views: 93
Posted By Bigdumogre
I would wait to do the swap when you get the...

I would wait to do the swap when you get the supercharger. I’m rocking the K&N right now and it’s a solid cold air intake and performs 95% as good as the rotofab (videos I have seen where a 0-3hp...
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions Yesterday, 08:36 AM
Replies: 71
Views: 2,198
Posted By Bigdumogre
This thread took a bad turn. Can we restart it...

This thread took a bad turn. Can we restart it without all the politics and crap?

Plus complete street performance did a live stream last night and touched on the subject. They will be having a...
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 03-05-2021, 03:36 PM
Replies: 71
Views: 2,198
Posted By Bigdumogre
Not gonna go into politics mainly because I donít...

Not gonna go into politics mainly because I donít care. And of course their emissions will continue to climb because they are still in a industrial boom like other countries had.
But as someone...
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 03-05-2021, 03:30 PM
Replies: 59
Views: 1,967
Posted By Bigdumogre
I hit 79,000 miles yesterday. Runs like a new car...

I hit 79,000 miles yesterday. Runs like a new car still
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 03-05-2021, 03:28 PM
Replies: 38
Views: 912
Posted By Bigdumogre
I was a teenager in the 90ís so our old schools...

I was a teenager in the 90ís so our old schools may be different lol. In the 90ís it was all Flowmaster, K&N and elderbrock
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 03-05-2021, 09:30 AM
Replies: 71
Views: 2,198
Posted By Bigdumogre
Well this thread escalated quickly lol Lots...

Well this thread escalated quickly lol

Lots of great points made by both sides IMO. Just because you don’t agree on something doesn’t mean one side is wrong. They just see it differently- and as...
Forum: V8 and V6 Transmissions / Driveline (6L80 / 6L50 / TR6060 / AY6) 03-05-2021, 09:12 AM
Replies: 8
Views: 138
Posted By Bigdumogre
I have seen many do that and it has its...

I have seen many do that and it has its advantages and disadvantages. So does going through the rad first lol. Iím gonna keep it through the rad first as a personal preference , neither is right or...
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 03-05-2021, 09:03 AM
Replies: 38
Views: 912
Posted By Bigdumogre
The newer ones donít drone like that anymore. The...

The newer ones donít drone like that anymore. The ones I have now have some cruising drone but nothing like the old school ones. My 78 firebird used to drone and vibrate so hard it was unbearable.
...
Forum: V8 and V6 Transmissions / Driveline (6L80 / 6L50 / TR6060 / AY6) 03-05-2021, 07:42 AM
Replies: 8
Views: 138
Posted By Bigdumogre
Thanks that’s a very interesting reason to mount...

Thanks that’s a very interesting reason to mount the fittings up or horizontally. I will be doing a jre dipstick to mine and should arrive today just to make it easier to get the level correct.
Forum: Member Car Journals 03-05-2021, 07:37 AM
Replies: 110
Views: 19,105
Posted By Bigdumogre
Damn this makes me miss China so much. It’s the...

Damn this makes me miss China so much. It’s the greatest country I ever traveled too and will be back once this whole pandemic is over in the USA.

How many other camaros do you ever see there?...
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 03-05-2021, 07:32 AM
Replies: 38
Views: 912
Posted By Bigdumogre
Is there any proof to that? Thatís what Iím...

Is there any proof to that? Thatís what Iím wondering
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 03-05-2021, 07:22 AM
Replies: 38
Views: 912
Posted By Bigdumogre
I agree with everyone itt. I have always had...

I agree with everyone itt. I have always had flowmasters because I love the sound. The drone really Isent that bad and tolerable. I do get a lot of complaints on the sound, I wish one day I can hear...
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 03-04-2021, 08:12 PM
Replies: 71
Views: 2,198
Posted By Bigdumogre
So what products are they talking about? The off...

So what products are they talking about? The off road pipes? High flow cats are 90% as good as a straight pipe or you could just gut em anyway lol.
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 03-04-2021, 08:03 PM
Replies: 38
Views: 912
Posted By Bigdumogre
Why all the Flowmaster hate?

Every time I read something or watch a video and Flowmaster exhaust is mentioned they get tons of hate. Just watched last rpm video and they make jokes all the time like he lost 10 hp by using...
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 03-04-2021, 07:58 PM
Replies: 28
Views: 727
Posted By Bigdumogre
Took mine out a week ago. As soon as the salt was...

Took mine out a week ago. As soon as the salt was gone and 98% of the snow I gave her a bath and tore down the street. Living in New York I only leave her in the garage for 2 months or so. And during...
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 03-04-2021, 07:00 PM
Replies: 17
Views: 661
Posted By Bigdumogre
First thing I did on mine - changed all the...

First thing I did on mine - changed all the fluids front to rear, new belts, plugs and wires. Then a catch can. I spent about $400 on all the fluids and belts and plugs/wires and the assurance was...
Forum: V8 and V6 Transmissions / Driveline (6L80 / 6L50 / TR6060 / AY6) 03-04-2021, 02:22 PM
Replies: 8
Views: 138
Posted By Bigdumogre
That’s what I’m thinking since the lines are...

That’s what I’m thinking since the lines are already down at the bottom why not just go straight from there. Thanks
Forum: V8 and V6 Transmissions / Driveline (6L80 / 6L50 / TR6060 / AY6) 03-04-2021, 12:26 PM
Replies: 8
Views: 138
Posted By Bigdumogre
Transmission cooler mounting

When you mounted yours did you have the lines and fittings facing down or up? I have seen plenty of pictures of both and about to do mine so was just wondering if there is any benefit to either...
Forum: Wheels and Tires Talk Sponsored by The Tire Rack 03-04-2021, 12:24 PM
Replies: 6
Views: 141
Posted By Bigdumogre
And here we go……………… lol Gonna be lots of...

And here we go……………… lol


Gonna be lots of suggestions and none are wrong. I still have pirelli p zero on mine and really like them. Thinking of maybe trying toyo r888 next time around but heard...
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 03-04-2021, 12:17 PM
Replies: 50
Views: 1,685
Posted By Bigdumogre
lol

lol
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 03-04-2021, 11:40 AM
Replies: 11
Views: 694
Posted By Bigdumogre
Blu your car always looks darker than mine and...

Blu your car always looks darker than mine and it’s the same color. Love the way yours looks it’s a beauty
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 03-03-2021, 08:01 PM
Replies: 17
Views: 661
Posted By Bigdumogre
Congrats on that sweet ride, and with the stripe...

Congrats on that sweet ride, and with the stripe question I don’t think they factory. My stripes don’t go onto the fender like that
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 03-03-2021, 04:43 PM
Replies: 50
Views: 1,685
Posted By Bigdumogre
6th gen people seem the same as challenger...

6th gen people seem the same as challenger people. They get them to go fast and will move on to the next thing when it comes out.

And the 7th gen hmmm cool concept
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 03-03-2021, 04:09 PM
Replies: 50
Views: 1,685
Posted By Bigdumogre
Haha that’s what makes cars so great. What one...

Haha that’s what makes cars so great. What one person likes other don’t. Mine has the SS in it and the more square air bag. The circle airbag is weird to me
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 03-03-2021, 10:23 AM
Replies: 50
Views: 1,685
Posted By Bigdumogre
2012-13 are my favorites I love the grill and...

2012-13 are my favorites I love the grill and tail lights and the steering wheel. 2010 steering wheels are just ugly IMO
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 03-02-2021, 09:48 PM
Replies: 164
Views: 9,177
Posted By Bigdumogre
My rear chip was me stepping on the gas a little...

My rear chip was me stepping on the gas a little too hard in the rain in reverse with traction off. I sled into the truck next to me. Every time I think about ordering new skins I see other things I...
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 03-02-2021, 08:19 PM
Replies: 164
Views: 9,177
Posted By Bigdumogre
Thanks I bought it with 75k miles and almost at...

Thanks I bought it with 75k miles and almost at 79k now. Still shines nicely but does have a few door dings and the rear bumper has a chip the size of a silver dollar that I added touch up paint. One...
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 12:54 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Beta 4
Copyright ©2000 - 2021, vBulletin Solutions, Inc.