Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com
 
Emblempros
Go Back   Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com > Search Forums


Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.06 seconds.
Search: Posts Made By: KILLA BEE
Forum: Tuning / Diagnostics 07-18-2018, 02:59 PM
Replies: 0
Views: 110
Posted By KILLA BEE
Help with CEL

I had my 30,000 mile service done at 30,990 so if anything was wrong would be covered. Since then I have had a CEL. Never had one until they cleaned the pistons/TB, cleaned out the carbon and...
Forum: V8 LT1 Engine, Exhaust, and Bolt-Ons 07-18-2018, 08:44 AM
Replies: 3
Views: 162
Posted By KILLA BEE
Help with CEL

Okay so I took my car in for the 30,000 mile service at 35,990 miles so what ever they found they could fix under warranty. Two days later I got a CEL. During the service they performed a complete TB...
Forum: V8 LT1 Engine, Exhaust, and Bolt-Ons 07-18-2018, 08:30 AM
Replies: 0
Views: 96
Posted By KILLA BEE
Help with CEL

Okay so I took my car in for the 30,000 mile service at 35,990 miles so what ever they found they could fix under warranty. Two days later I got a CEL. During the service they performed a complete TB...
Forum: 2016+ Camaro: 6th Gen Camaro general forum 05-10-2018, 09:52 AM
Replies: 5,608
Views: 1,145,387
Posted By KILLA BEE
Seat cover orrrrrr actual leather seat bro

Seat cover orrrrrr actual leather seat bro
Forum: 2016+ Camaro: 6th Gen Camaro general forum 05-10-2018, 09:39 AM
Replies: 5,608
Views: 1,145,387
Posted By KILLA BEE
Redline Edition Rims

Purchased Redline Hashmarks (much cheaper than Redline Edition rims and look the same lol):sm0::drool:
Forum: 2016+ Camaro: 6th Gen Camaro general forum 04-27-2018, 06:52 AM
Replies: 9
Views: 909
Posted By KILLA BEE
True but its. A LOT of guys that did it I need...

True but its. A LOT of guys that did it I need them to chime in from the 2016 SS. It looked GREAT
Forum: 2016+ Camaro: 6th Gen Camaro general forum 04-26-2018, 08:09 PM
Replies: 9
Views: 909
Posted By KILLA BEE
305 30 20

From the old vets on this forum just wondering how
The guys made out or still making out by putting the 305s on your stock wheels?? Not tryna bring up this old debate but a lot of guys did it and...
Forum: Wheels | Tires -- Sponsored by The Tire Rack 04-26-2018, 07:53 PM
Replies: 45
Views: 11,572
Posted By KILLA BEE
Old ass post I know. How did the 305s hold up to...

Old ass post I know. How did the 305s hold up to date just curious on the stock wheel bro? Did you squeeze the 275s up front.
Forum: Wheels | Tires -- Sponsored by The Tire Rack 04-16-2018, 03:20 PM
Replies: 23
Views: 8,191
Posted By KILLA BEE
So that setup will work fine on the stock ss rims?

So that setup will work fine on the stock ss rims?
Forum: 2016+ Camaro: 6th Gen Camaro general forum 04-09-2018, 08:13 PM
Replies: 5,608
Views: 1,145,387
Posted By KILLA BEE
Spoiler by STILLEN

Had new spoiler painted and put on
Forum: 2016+ Camaro: 6th Gen Camaro general forum 04-01-2018, 09:04 PM
Replies: 26
Views: 1,523
Posted By KILLA BEE
Okkkkkkkk. When you hear it make sure you post...

Okkkkkkkk. When you hear it make sure you post bud lollllllolo
Forum: 2016+ Camaro: 6th Gen Camaro general forum 04-01-2018, 09:02 PM
Replies: 26
Views: 1,523
Posted By KILLA BEE
Nope I will be jus sitting in the car maybe...

Nope I will be jus sitting in the car maybe listening to the radio after I've driven and knock knock.....it's really freaking weird. Some guys know what I mean lmao, but like me just turned around...
Forum: 2016+ Camaro: 6th Gen Camaro general forum 04-01-2018, 08:58 PM
Replies: 26
Views: 1,523
Posted By KILLA BEE
Right what in the F....IS THAT. It's funny as...

Right what in the F....IS THAT.
It's funny as hell because someone who is making a joke is gonna come back to this thread lmaoooooooooo.....and I live in Baltimore so I automatically go for the...
Forum: 2016+ Camaro: 6th Gen Camaro general forum 04-01-2018, 08:54 PM
Replies: 26
Views: 1,523
Posted By KILLA BEE
Hmmm I knew it was something thx bro

Hmmm I knew it was something thx bro
Forum: 2016+ Camaro: 6th Gen Camaro general forum 04-01-2018, 02:58 PM
Replies: 7
Views: 448
Posted By KILLA BEE
Nice look bro

Nice look bro
Forum: 2016+ Camaro: 6th Gen Camaro general forum 04-01-2018, 02:53 PM
Replies: 26
Views: 1,523
Posted By KILLA BEE
Have anybody ever experienced one or both of these problems

1. Alot of times when I'm just sitting in my car chilling with the engine off, I swear it sounds like it's someone knocking on my rear window or the rear of the car or some shit, a couple times it...
Forum: 2016+ Camaro: 6th Gen Camaro general forum 03-29-2018, 07:31 PM
Replies: 5,608
Views: 1,145,387
Posted By KILLA BEE
Street scene duck wing spoiler off to get painted!!

Cant wait to have this put on, love the urethane material.
Forum: 2016+ Camaro: 6th Gen Camaro general forum 03-29-2018, 05:28 PM
Replies: 33
Views: 2,089
Posted By KILLA BEE
It will depend on the age gap, younger will go...

It will depend on the age gap, younger will go with the Red all day, there a beast on that black!!!!!
Others will say black keep it conventional
Forum: 2016+ Camaro: 6th Gen Camaro general forum 03-23-2018, 03:10 PM
Replies: 5,608
Views: 1,145,387
Posted By KILLA BEE
I could have sworn!!! Someone posted a pic of...

I could have sworn!!! Someone posted a pic of some black tailight lens covers in the last couple if post That looked amazing, anyone know where it went ?
Forum: V8 LT1 Engine, Exhaust, and Bolt-Ons 03-18-2018, 01:21 PM
Replies: 7
Views: 698
Posted By KILLA BEE
Yea that's all it can be bro, I kept mine at 2.75...

Yea that's all it can be bro, I kept mine at 2.75 inch and it's sick as hell. BUT, I have to admit it's LOUD but not DEEP. I want BOTH. So I'm gonna eventually get the corsa extreme. Axle back which...
Forum: V8 LT1 Engine, Exhaust, and Bolt-Ons 03-17-2018, 08:51 PM
Replies: 7
Views: 698
Posted By KILLA BEE
No, it's only a 1/4 In difference

No, it's only a 1/4 In difference
Forum: 2016+ Camaro: 6th Gen Camaro general forum 01-27-2018, 12:20 PM
Replies: 5,608
Views: 1,145,387
Posted By KILLA BEE
Lmao man that is SWEET POINT Blank!!!, only a few...

Lmao man that is SWEET POINT Blank!!!, only a few will dislike that, ........
Forum: 2016+ Camaro: 6th Gen Camaro general forum 01-16-2018, 10:02 AM
Replies: 5,608
Views: 1,145,387
Posted By KILLA BEE
Rimsavers. You will never have to worry about...

Rimsavers. You will never have to worry about curb rash again..VERY DURABLE AND EZ INSTALL.
Forum: 2016+ Camaro: 6th Gen Camaro general forum 01-15-2018, 09:47 PM
Replies: 5,608
Views: 1,145,387
Posted By KILLA BEE
Rimblades, Zl1 style splitter, and camaro ss hucaps decals.

Installed the Zl1 style splitter from C7 carbon.com
Red Rimblades from Rimblades.com(NICE) gotta reserve my powder coated rims.😆 and the hub decals (very durable not cheap stickers) from camaro...
Forum: 2016+ Camaro: 6th Gen Camaro general forum 12-20-2017, 02:00 PM
Replies: 36
Views: 3,397
Posted By KILLA BEE
What are you smoking? There is already videos out...

What are you smoking? There is already videos out with the SS beating the 18 stang 2 out of 3 times, and then some
Forum: V8 LT1 Engine, Exhaust, and Bolt-Ons 12-06-2017, 05:07 PM
Replies: 5
Views: 980
Posted By KILLA BEE
Imho this is the BEST SOUNDING ECONOMICAL ROUTE....

Imho this is the BEST SOUNDING ECONOMICAL ROUTE. SOUNDS PERFECT WITH THE QUAD EXHAUST
Forum: 2016+ Camaro: 6th Gen Camaro general forum 11-23-2017, 07:13 PM
Replies: 37
Views: 2,813
Posted By KILLA BEE
This has been fixed for awhile now, thanks for...

This has been fixed for awhile now, thanks for the input.
Forum: 2016+ Camaro: 6th Gen Camaro general forum 11-16-2017, 06:30 PM
Replies: 52
Views: 3,540
Posted By KILLA BEE
Who did the lighting damn, was it expensive

Who did the lighting damn, was it expensive
Forum: 2016+ Camaro: 6th Gen Camaro general forum 11-16-2017, 09:01 AM
Replies: 5,608
Views: 1,145,387
Posted By KILLA BEE
How much were the headlights to install, your...

How much were the headlights to install, your lighting is SICK!!!!!!!
Forum: 2016+ Camaro: 6th Gen Camaro general forum 11-15-2017, 05:19 PM
Replies: 10
Views: 1,441
Posted By KILLA BEE
Hmmmm, I never did #2. I always just put it in...

Hmmmm, I never did #2. I always just put it in comp mode and power brake it. Gonna try #2 and see if my times improve
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 05:02 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Beta 4
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.