Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com
 
Bigwormgraphix
Go Back   Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com > Search Forums


Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.05 seconds.
Search: Posts Made By: ihc95
Forum: 6th gen Camaro vs... 12-01-2018, 09:32 PM
Replies: 2,942
Views: 179,966
Posted By ihc95
Yeah the coupe is gonna be new M8. All the M5...

Yeah the coupe is gonna be new M8. All the M5 hardware but it should be a couple hundred pounds less. Will run 10s all day everyday with the AWD and trap ~130.
...
Forum: 6th gen Camaro vs... 12-01-2018, 09:34 AM
Replies: 2,942
Views: 179,966
Posted By ihc95
You must not have seen the 2019 SS :lol:

You must not have seen the 2019 SS :lol:
Forum: 6th gen Camaro vs... 12-01-2018, 09:33 AM
Replies: 2,942
Views: 179,966
Posted By ihc95
Get the M5!! Best all around car money...

Get the M5!!


Best all around car money can buy imo
Forum: 6th gen Camaro vs... 11-30-2018, 03:00 PM
Replies: 2,942
Views: 179,966
Posted By ihc95
Good shit. :thumb: Can't say I'm...

Good shit. :thumb:


Can't say I'm surprised tho
Forum: 6th gen Camaro vs... 11-26-2018, 07:58 PM
Replies: 2,942
Views: 179,966
Posted By ihc95
:sm0:...

:sm0: http://gmauthority.com/blog/2015/11/deal-alert-2015-chevrolet-camaro-z28-sees-25000-slashed-from-msrp/


My buddy almost bought one for $52k but wound up waiting for a Cayman GT4.

I...
Forum: 6th gen Camaro vs... 11-26-2018, 04:27 PM
Replies: 2,942
Views: 179,966
Posted By ihc95
I remember a couple years ago when you could've...

I remember a couple years ago when you could've gotten a brand new 5th gen Z28 for like $45k. Talk about desirability lol
Forum: 6th gen Camaro vs... 11-26-2018, 03:11 PM
Replies: 2,942
Views: 179,966
Posted By ihc95
You're on crack if you think the Z28 wasn't as...

You're on crack if you think the Z28 wasn't as extreme as the GT350R

Gen5 Z28 has:

1) carbon ceramic brakes
2) rock hard spool valve shocks
3) Pirelli Trofeo R tires

These 3 things...
Forum: 6th gen Camaro vs... 11-22-2018, 12:08 PM
Replies: 2,942
Views: 179,966
Posted By ihc95
GT500 MSRP will be similar to a ZL1, probably a...

GT500 MSRP will be similar to a ZL1, probably a few grand more. It's not Ford's fault the stealerships are greedy and charging a ridiculous markup. But more importantly, it's not Ford's fault people...
Forum: 6th gen Camaro vs... 11-11-2018, 03:25 PM
Replies: 2,942
Views: 179,966
Posted By ihc95
Lol if you think it's even possible to get...

Lol if you think it's even possible to get embarrassed on a Camaro forum, you need help. When I asked why the ZL1 traps so low in the 1/4 mile, Blaq said it doesn't matter because I can't afford one...
Forum: 6th gen Camaro vs... 11-11-2018, 11:21 AM
Replies: 2,942
Views: 179,966
Posted By ihc95
Haha I just wanted all the toys like the digital...

Haha I just wanted all the toys like the digital dash and active exhaust. I doubt you were buying a $48k car in cash at 23. If I took out the type of loan you did, I could've gotten a 911 Turbo...
Forum: 6th gen Camaro vs... 11-11-2018, 11:17 AM
Replies: 2,942
Views: 179,966
Posted By ihc95
Thank you for a reasonable response. Seems like...

Thank you for a reasonable response. Seems like GM went for more refinement/safety with the A10 than Ford did. Not a bad thing imo.
Forum: 6th gen Camaro vs... 11-11-2018, 10:47 AM
Replies: 2,942
Views: 179,966
Posted By ihc95
I'm an engineer, I'm 23, and I bought my car in...

I'm an engineer, I'm 23, and I bought my car in cash. $48k. I'm most definitely doing better than you at this age. So relax buddy. You probably financed your cars for 84 months LOL.

I don't give a...
Forum: 6th gen Camaro vs... 11-11-2018, 09:10 AM
Replies: 2,942
Views: 179,966
Posted By ihc95
Sorry bro, 122 ****ing SUCKS for 650hp. ...

Sorry bro, 122 ****ing SUCKS for 650hp.

Serious question. Why are Chevy's trap MPH always so slow for the horsepower? 5th gen ZL1, 6th gen ZL1, C7 Z06, C7 ZR1, they all trap slower than they...
Forum: 6th gen Camaro vs... 11-10-2018, 07:53 PM
Replies: 2,942
Views: 179,966
Posted By ihc95
Yeah a quick stop light pull from a dig ~1/8 mile...

Yeah a quick stop light pull from a dig ~1/8 mile will be a lot closer than he thinks lol
Forum: 6th gen Camaro vs... 11-10-2018, 07:51 PM
Replies: 2,942
Views: 179,966
Posted By ihc95
6th gen came out in 2015 as a 2016 MY :bonk: ...

6th gen came out in 2015 as a 2016 MY :bonk:


And yeah I'm just here for the entertainment and to get a reaction. I like both cars and actually considered a Camaro and test drove one. It drove...
Forum: 6th gen Camaro vs... 11-10-2018, 04:21 PM
Replies: 2,942
Views: 179,966
Posted By ihc95
lol too bad the A10 didn't do shit for the...

lol too bad the A10 didn't do shit for the Camaro. Its running the same numbers it did back in 2015 lmfao
Forum: 6th gen Camaro vs... 11-10-2018, 04:12 PM
Replies: 2,942
Views: 179,966
Posted By ihc95
Is that why the Camaro is endangered of being...

Is that why the Camaro is endangered of being discontinued again while the Mustang and Challenger sales are still strong?

:bonk:
Forum: 6th gen Camaro vs... 11-10-2018, 10:44 AM
Replies: 2,942
Views: 179,966
Posted By ihc95
Haha so that would mean the new A10 camaro is...

Haha so that would mean the new A10 camaro is slower than the M6. But I can't find where they did a 12.2 in an M6 anywhere. I see they got 12.3 for the 2016 M6 and A8 though which are good times....
Forum: 6th gen Camaro vs... 11-10-2018, 10:21 AM
Replies: 2,942
Views: 179,966
Posted By ihc95
According to Car and Driver, a 2018 A10 GT is...

According to Car and Driver, a 2018 A10 GT is faster than a 2019 A10 SS.


"the automatic Ford outpaced the 2019 Chevy with a very similar 10-speed by a tenth both to 60 mph and through the...
Forum: 6th gen Camaro vs... 05-19-2018, 10:38 AM
Replies: 2,942
Views: 179,966
Posted By ihc95
I believe this as well. Next bump is going to be...

I believe this as well. Next bump is going to be like the Bullitt, 480hp with the GT350 intake manifold.

Also, there have been rumors of an NA version of the 5.2 in the new GT500 to be the next GT...
Forum: 6th gen Camaro vs... 05-16-2018, 03:34 PM
Replies: 2,942
Views: 179,966
Posted By ihc95
lol. per Car and Driver, 1/4 mile: ...

lol.

per Car and Driver, 1/4 mile:

2016 SS Auto: 12.3@116

2015 Challenger 392 Auto: 12.6@114

2018 GT Auto: 12.1@120
Forum: 6th gen Camaro vs... 05-16-2018, 02:07 PM
Replies: 2,942
Views: 179,966
Posted By ihc95
It's probably going to be a nice-day daily...

It's probably going to be a nice-day daily driver. As far as mods, I think the only thing I would want is some nice light weight wheels. Not a fan of the stock PP1 boat anchors. I have no need for an...
Forum: 6th gen Camaro vs... 05-16-2018, 11:26 AM
Replies: 2,942
Views: 179,966
Posted By ihc95
I absolutely love the car so far. I've only had...

I absolutely love the car so far. I've only had it for 2 weeks so I haven't had a chance to really break it in and push her yet but I can say the new 5.0/A10 combo is phenomenal. I also tested a 2SS...
Forum: 6th gen Camaro vs... 05-16-2018, 09:31 AM
Replies: 2,942
Views: 179,966
Posted By ihc95
https://www.caranddriver.com/reviews/2018-ford-mus...

https://www.caranddriver.com/reviews/2018-ford-mustang-in-depth-review-performance-and-driving-impressions

2018 GT A10 test by Car and Driver. 0-60 3.8 and 1/4 was 12.1 @ 120mph. :first::happyanim:
Forum: General Automotive + Other Cars Discussion 08-22-2014, 11:38 AM
Replies: 113
Views: 17,787
Posted By ihc95
http://www.autoblog.com/2014/08/22/chevy-corvette-...

http://www.autoblog.com/2014/08/22/chevy-corvette-z06-pricing-official/
Forum: General Automotive + Other Cars Discussion 08-22-2014, 11:37 AM
Replies: 113
Views: 17,787
Posted By ihc95
Lol why would anybody buy a Z28 when the Z06 is...

Lol why would anybody buy a Z28 when the Z06 is the same price? Man Chevy is all over the place with their pricing.
Forum: General Automotive + Other Cars Discussion 03-09-2010, 05:43 PM
Replies: 89
Views: 7,501
Posted By ihc95
Talking BURNOUT FAIL

http://www.youtube.com/watch?v=FGm17tW7Lss&feature=sub

LOL stupids kids.:sm0::sm0:
Forum: Camaro Photos | Spyshots | Video | Media Gallery 02-24-2010, 07:16 PM
Replies: 187
Views: 26,093
Posted By ihc95
i wanna see the Camaro do that in the SS's 20''s....

i wanna see the Camaro do that in the SS's 20''s. then i'll be happy lol
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 01-03-2010, 10:26 AM
Replies: 169
Views: 24,411
Posted By ihc95
*NISMO 370Z!!!!!

*NISMO 370Z!!!!!
Forum: 5th Gen Camaro SS LS LT General Discussions 01-03-2010, 10:25 AM
Replies: 169
Views: 24,411
Posted By ihc95
WTF? Camaro owned the 370Z!

WTF? Camaro owned the 370Z!
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 02:36 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Beta 4
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions, Inc.