Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com
 
Jason 98 TA
Go Back   Camaro5 Chevy Camaro Forum / Camaro ZL1, SS and V6 Forums - Camaro5.com > Members Area > Off-topic Discussions

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 11-03-2009, 01:19 PM   #88173
Xanthos
PWA Relapse
 
Xanthos's Avatar
 
Drives: Formerly-Stick
Join Date: Mar 2008
Location: Oklahoma
Posts: 12,588
Quote:
Originally Posted by respect is earned View Post
i had sever asthma as a child but when i started doing sports in high school, it went away... it was weird cuz they said i wouldnt be able to do sports in high school
This actually happens quite frequently.
- X
__________________

2017 1LT/RS A8 Hyper Blue Metallic

Xanthos is offline  
Old 11-03-2009, 01:20 PM   #88174
respect is earned

 
respect is earned's Avatar
 
Drives: an autobot
Join Date: May 2009
Location: Somewhere only we know
Posts: 2,244
Quote:
Originally Posted by sugar'n'spice View Post
I wasn't born with it. I developed it about 20 yrs ago!

"Chuckle?"
what its a word
respect is earned is offline  
Old 11-03-2009, 01:20 PM   #88175
1320junkie


 
Drives: The Imperial Army
Join Date: Feb 2009
Location: The Darkside
Posts: 15,742
Quote:
Originally Posted by brandotron View Post
I'm 6'2 about 250, trying to get to around 215-220. I'm a larger framed dude, but this beer gut is borderline inexcusable
lol im 6'4 240..got to get back down to 225
1320junkie is offline  
Old 11-03-2009, 01:21 PM   #88176
respect is earned

 
respect is earned's Avatar
 
Drives: an autobot
Join Date: May 2009
Location: Somewhere only we know
Posts: 2,244
Quote:
Originally Posted by Xanthos View Post
This actually happens quite frequently.
- X
neat haha
respect is earned is offline  
Old 11-03-2009, 01:21 PM   #88177
sugar'n'spice


 
Drives: .
Join Date: Oct 2009
Location: .
Posts: 18,982
Quote:
Originally Posted by respect is earned View Post
what its a word
Who uses that word under the age of.....30, let's say?
sugar'n'spice is offline  
Old 11-03-2009, 01:22 PM   #88178
FenwickHockey65
General Motors Aficionado
 
FenwickHockey65's Avatar
 
Drives: '03 Envoy, '07 F-150, '12 Charger
Join Date: Aug 2008
Location: Florida
Posts: 35,933
Send a message via AIM to FenwickHockey65
Quote:
Originally Posted by Zabo View Post
What was up with the comp? Did you do a clean install or an overwrite?
Nuked everything. I have to reinstall everything, luckily I had important files saved on a external hard drive.
__________________

2003 GMC Envoy SLE
2007 Ford F-150 XL SuperCab (State-issued)
2012 Dodge Charger Pursuit (State-issued)
FenwickHockey65 is offline  
Old 11-03-2009, 01:22 PM   #88179
sugar'n'spice


 
Drives: .
Join Date: Oct 2009
Location: .
Posts: 18,982
Quote:
Originally Posted by 1320junkie View Post
lol im 6'4 240..got to get back down to 225
My Lord that's tall!

sugar'n'spice is offline  
Old 11-03-2009, 01:23 PM   #88180
Zabo
Gunning for Sixth
 
Zabo's Avatar
 
Drives: '03 ZR2 Blazer
Join Date: Sep 2008
Location: Woodhaven, Michigan
Posts: 9,358
Quote:
Originally Posted by FenwickHockey65 View Post
Nuked everything. I have to reinstall everything, luckily I had important files saved on a external hard drive.
Yeah.. Vista hates it's little brother. Does it all the time aparently on overwrites. That's why I'm voluntarily nuking mine and doing an clean install. Just to give Vista the finger.
Zabo is offline  
Old 11-03-2009, 01:25 PM   #88181
respect is earned

 
respect is earned's Avatar
 
Drives: an autobot
Join Date: May 2009
Location: Somewhere only we know
Posts: 2,244
Quote:
Originally Posted by 1320junkie View Post
lol im 6'4 240..got to get back down to 225
damn junk your big
respect is earned is offline  
Old 11-03-2009, 01:26 PM   #88182
Xanthos
PWA Relapse
 
Xanthos's Avatar
 
Drives: Formerly-Stick
Join Date: Mar 2008
Location: Oklahoma
Posts: 12,588
Quote:
Originally Posted by Zabo View Post
Yeah.. Vista hates it's little brother. Does it all the time aparently on overwrites. That's why I'm voluntarily nuking mine and doing an clean install. Just to give Vista the finger.
I gave Vista the finger while it was back in beta.
- X
__________________

2017 1LT/RS A8 Hyper Blue Metallic

Xanthos is offline  
Old 11-03-2009, 01:26 PM   #88183
respect is earned

 
respect is earned's Avatar
 
Drives: an autobot
Join Date: May 2009
Location: Somewhere only we know
Posts: 2,244
Quote:
Originally Posted by sugar'n'spice View Post
Who uses that word under the age of.....30, let's say?
didnt you read my post explaining me haha i have a different outlook on stuff i like to have fun and be silly and idk.... if it helps some of my favorite bands are led zepplin and foreigner and zz top
respect is earned is offline  
Old 11-03-2009, 01:27 PM   #88184
Xanthos
PWA Relapse
 
Xanthos's Avatar
 
Drives: Formerly-Stick
Join Date: Mar 2008
Location: Oklahoma
Posts: 12,588
Quote:
Originally Posted by respect is earned View Post
damn junk your big

- X
__________________

2017 1LT/RS A8 Hyper Blue Metallic

Xanthos is offline  
Old 11-03-2009, 01:28 PM   #88185
respect is earned

 
respect is earned's Avatar
 
Drives: an autobot
Join Date: May 2009
Location: Somewhere only we know
Posts: 2,244
Ok well, i got work to go to. Sugar, nice chatting with you. X, zabo, fen, spike and junk, later brothers
respect is earned is offline  
Old 11-03-2009, 01:30 PM   #88186
sugar'n'spice


 
Drives: .
Join Date: Oct 2009
Location: .
Posts: 18,982
Quote:
Originally Posted by respect is earned View Post
didnt you read my post explaining me haha i have a different outlook on stuff i like to have fun and be silly and idk.... if it helps some of my favorite bands are led zepplin and foreigner and zz top
ZZ top is from my days!

See you later....
sugar'n'spice is offline  
Closed Thread

Tags
10 tags for dg, 3.4l of ram-air fury ftw!, all tags for fake palm tree, always remember to not forget, call tactical z peanut, dg's tag empire restored, hail to da hose, lol@xsoptifail, nick is a delicate flower, post if you notice this tag, potd extended to weekends, pq is still shorter than frodo, pq is the coolest.........., sugar shack, votw every friday

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
LOUNGE Forum camaro5 Site Related Announcements / Suggestions / Feedback / Questions 37 01-04-2009 09:29 PM


All times are GMT -5. The time now is 10:05 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Beta 4
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.